مشاوره رایگان

عقد قرارداد

شروع طراحی

ارائه سایت

_

درباره ما

ما یک تیم جوان و با انگیزه هستیم که از سال 1392 با نام تجاری آیتوس با هسته مهندس محمد پارسا مجد شروع به فعالیت کرد. در سال 1396 به صورت رسمی با نام تجاری فرتاک فعالیت جدی و حرفه ای را آغاز کرده این سایت سومین سایت رسمی مجموعه فرتاک می باشد.شرکت فرتاک با تمرکز بر دو حوزه کلیدی، یعنی دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب‌سایت، به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت فناوری اطلاعات فعالیت می‌نماید. با ارائه خدماتی منحصر به فرد و راهکارهای هوشمندانه، ما به مشتریان کمک می‌کنیم تا در دنیای دیجیتال پیشرو باشند.

۱۲  سال تجربه
 

طراحی مدرن و آنی

ویژگی اصلی ما در زمینه طراحی وبسایت های آموزشی، استفاده از طراحی‌های مدرن و قابلیت های آموزشی مفید میباشد. تیم ما با بهره‌گیری از آخرین ترند‌ها در طراحی وب، سایتی با ظاهری جذاب و مشتری پسند برای شما ارائه می‌دهد.

بهینه‌سازی سئو

تیم سئو ما با استفاده از تکنیک‌های بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، سایت آموزشی شما را در رتبه‌بندی موتورهای جستجو به بهترین شکل ممکن قرار می‌دهد. این کار به افزایش نمایش سایت شما در نتایج جستجوی اینترنتی و در نتیجه جلب مشتریان بیشتر، کمک می‌کند.

نمایش بهینه موبایل

کاربران از دستگاه‌های مختلف برای دسترسی به اطلاعات استفاده می‌کنند. سایت‌های ما به طور کامل ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاه‌ها، از جمله تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها، طراحی می شوند تا کاربر راحت تر از وبسایت آموزشی شما بازدید کند.

تجربه کاربری بهینه

اهمیت بالای ما در توسعه تجربه کاربری به این معناست که ما به دقت بر روی ایجاد یک تجربه رابط کاربری (UI) کارآمد متناسب با اهداف بازدیدکنندگان و دانشجویانی که قصد یادگیری دارند، تمرکز می‌کنیم.

پشتیبانی 7/24

شما همیشه به یک تیم حرفه‌ای و دوستانه برای پشتیبانی نیاز دارید. ما با ارائه خدمات پس از فروش حرفه‌ای، همواره در کنار شما هستیم تا اطمینان حاصل شود که سایت آموزشی شما به درستی عمل می‌کند و نیازهای شما پاسخ داده می‌شود.

بروزترین تکنولوژی

تیم ما هنگام طراحی سایت آموزشی شما سعی دارد تا بروزترین تکنولوژی های مورد استفاده در سایت های آموزشی،بکار ببرد که شامل مواردی مانند درگاه پرداخت امن،گردآوری مطالب یا ویدئو های آموزشی در پنل شخصی و... میباشد.

_

نمونه سایت آموزشی

بخش محتوا آموزشی

ارائه محتوای آموزشی متنی، تصویری و ویدیویی در حوزه‌های مختلف از آموزش و یادگیری در سایت آموزشی شما قرار داده میشود.در واقع مقصود از طراحی سایت آموزشی توسط شما میتواند فروش دوره های آموزشی بصورت آنلاین و یا یادگیری دانشجویانتان به صورت مجازی باشد.

محتوا هایم با چه فرمت هایی میتواند در سایت قرار بگیرد؟

با توجه به نیاز شما برای آپلود و همچنین حجم هاست شما برای سایت نیاز است تا محتوای شما توسط کارشناسان ما بررسی شود و بهترین راهکار به شما ارائه شود.

آیا خودمان هم میتوانیم محتواهای آپدیت شده را به سایت اضافه کنیم؟

بله.محیط کار با سیستم مدیریت محتوا بسیار راحت میباشد و نحوه کار و کنترل سایت شما توسط خودتان به شما آموزش داده میشود.

پشتیبانی و راهنمایی

ارائه پشتیبانی و راهنمایی به دانش‌آموزان در هنگام یادگیری و مواجهه با مشکلات میتواند به توسعه سایت شما بیشتر کمک کند.یکی از مهم ترین صفات سایت آموزشی این است که آموزش دهنده باید به صورت دائم نیاز های مراجعه کننده را برطرف کند و به سوالات و مشکلات پاسخگو باشد.

برای پشتیبانی از چه طریق با مشتریان در ارتباط خواهم بود؟

با توجه به نیاز شما میتوان برای هر دانشجو که وارد سایت میشود پنلی طراحی شود و از طریق چت یا تماس با شما در ارتباط باشند.

راهنمایی های مقدماتی را از ابتدا در سایت برایم قرار میدهید؟

بله با توجه به اطلاعات اولیه مورد نیازی که باید در سایت قرار بگیرد تا دانشجو پیش از سفارش دوره آموزشی پیش مطالعه داشته باشد در ابتدا توسط تیم هنگام طراحی در سایت قرار داده میشود.

ایمن سازی اطلاعات مشتریان

امکانات امنیتی شامل: 1)اجرای پروتکل‌های امنیتی مانند SSL برای حفاظت از اطلاعات حساس مشتریان و جلوگیری از حملات نفوذ.2)احراز هویت دو عاملی: ارائه امکان احراز هویت دو مرحله‌ای برای ورود به سایت، مانند ارسال یک کد تأیید به تلفن همراه.3)آزمون نفوذ: انجام آزمون‌های نفوذ به طور دوره‌ای برای شناسایی و رفع آسیب‌پذیری‌های امنیتی.4) مانیتورینگ و ضبط فعالیت‌ها: نظارت بر رفتار کاربران و ضبط فعالیت‌های آن‌ها برای شناسایی الگوهای مشکوک و جلوگیری از حملات.

برای امنیت سایتم چه اقداماتی انجام شده؟

برای تیم فنی با نصب پلاگین های امنیتی و همچنین انجام یک سری کارهای تخصصی ،امنیت سایت شما را کنترل میکنند.

امکان هک شدن سایتم وجود دارد؟

بله 100 در صد.اگر امنیت سایت توسط کارشناسان و متخصصان ما تامین نشود،فرصت برای هکر ها و افراد سودجو مهیا میشود.

بخش آزمون و تمرین

فراهم کردن آزمون‌ها، تمرینات و پرسش‌های تستی برای ارزیابی مهارت‌ها و دانش کاربران میتواند به آنها کمک کند تا مستقیم پس از یادگیری به بخش آزمون ها بروند و مهارت های خود را به صورت زنده تست کنند.البته این تمارین و آزمون ها به نوع محتوای آموزشی شما بستگی دارد.

آیا بخش آزمون ها شخصی سازی میشوند تا کسی دسترسی نداشته باشد؟

بله با توجه به اینکه در بخش آزمون سایت باید در موعد خود نمایش داده شود اطلاعات آن صفحه در ابتدا میتواند قفل باشد مگر اینکه به صورت کاستومایز تغییر دهید تا کاربر از ابتدا بتواند به انها دسترسی داشته باشد.

آیا بستری برای دریافت اطلاعات تماس مشتریان وجود دارد؟

بله.دسترسی به تمامی قسمت های مدیریت سایت بصورت کاملا راحت و فارسی میباشد.

_

تیم ما

تیم فرتاک افتخار دارد که با داشتن اعضایی با استعداد و متخصص در زمینه‌های مختلف، به عنوان یک خانواده واحد عمل می‌کند. اعضای تیم ما با تجربه، انگیزه و پشتیبانی همدیگر، به هدف مشترک خود یعنی ارائه بهترین خدمات به مشتریان و دستیابی به اهداف شرکت، پایبند هستند.

_

سوالات متداول 

سوالات متداول 

هزینه طراحی سایت آموزشی چقدر است؟

هزینه طراحی سایت بسته به نوع و شرایط سایت سفارش داده شده و زبان برنامه نویسی میباسد.همچنین تعداد صفحات و محتوا های سایت بر قیمت نهایی تاثیر میگذارد.

نحوه دسترسی به دوره ها در سایتم چگونه است؟

با ورود به پنل اختصاصی ورد پرس میتوانید به تتنظیمات محصولات دسترسی پیدا کنید.

از چه روش های پرداخت استفاده میشود؟

معمولا برای سایت های فروشگاهی از پرداخت آنلاین بوسیله درگاه های پرداخت بانکی رایج هر کشور استفاده میگردد اما با توجه به نیاز شما و نوع پرداخت مور نظر میتوانید روش های پرداخت دیگری همچون پرداخت در محل یا بصورت اقساطی و...را انتخاب کنید.  

آیا سایتی که طراحی میکنید ریسپانسیو است؟

بله تمامی سایت های طراحی شده توسط هلدینگ فرتاک بصورت واکنش گرا(رسپانسیو) و بهینه برای دستگاه های همراه میباشد.

چگونه با مشتریانم ارتباط برقرار کنم؟

با توجه به طراحی راه های ارتباطی پیامکی و جمع آوری اطلاعات از طریق شماره تماس و ثبت نام در سایت میتوانید با مشتریان خود ارتباط مستقیم برقرار کنید.همچنین اگر مشتریان سوالی از شما داشتند میتوانند بوسیله چت آنلاین در سایت با شما در تماس باشند.

آیا سایت هایی که طراحی میشود دارای رابط کاربری خوبی هستند؟

100 درصد.تمامی سایت های طراحی شده توسط هلدینگ فرتاک دارای رابط کاربری ساده و در عین حال کاربردی و کاربرپسند میباشد.

امکان دارد که مشخصات دوره ها جداگانه مشخص شود؟

با توجه به اینکه هر محتوای آموزشی و دسته بندی مشخصی از دوره ها،مشخصات و ویژگی های گوناگون و مختلفی میتواند داشته باشد لذا میتوان با تعریف ویژگی های هر محصول بصورت اختصاصی آنهارا به صورت جداگانه تعریف کرد.

چگونه آموزشگاه آنلاین من جزو اولین سایت ها باشد که برای مشتری نمایش داده میشود؟

به صورت پیش فرض تمام سایت های طراحی شده سئو بیسیک را شامل میشوند اما برای کسب رتبه های برتر گوگل میتوانید با کارشناسان سئو هلدینگ فرتاک در ارتباط باشید.

آیا باید کل مبلغ رو اولش تسویه کنم؟

خیر شما تنها 50 % از مبلغ طراحی را ابتدا پرداخت میکنید و 50 %مابقی را بعد از تحویل و تایید نهایی شما تسویه میگردد.

_

مقالات