سوالات متداول

لطفا سؤالات زیر را بخوانید و اگر نمیتوانید پاسخ خود را پیدا کنید، لطفا به سؤال خود پاسخ دهید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

چگونه می‌توانم با تیم پشتیبانی تماس بگیرم؟

هزینه طراحی سایت بسته به نوع و شرایط سایت سفارش داده شده و زبان برنامه نویسی میباسد.همچنین تعداد صفحات و محتوا های سایت بر قیمت نهایی تاثیر میگذارد.

چه ساعاتی از روز و چه روزهایی هفته پشتیبانی در دسترس است؟

معمولا طراحی سایت بین 3 الی 10 روز بسته به نوع سایت و تعداد صفحات متغیر است

چگونه می‌توانم یک مشکل فنی را گزارش دهم؟

وبسایت ها به دو دسته تقسیم میشوند.وبسایت هایی که قابلیت فروش مستقیم دارند و کالا یاخدمات در انها خرید و فروش میشود که به وبسایت های فروشگاهی معروفند.دسته دوم سایت هایی که در انها خرید و فروش به صورت مستقیم انجام نمیشود که جزو دسته سایت های خدماتیرمحسوب میشوند.سایت های فروشگاهی مثل دیجی کالا،بانی مد و .... و سایت های خدماتی مانند اکثر سایت های شرکتی و .... 

چقدر زمان طول می‌کشد تا به یک درخواست پشتیبانی پاسخ داده شود؟

شما قبل از طراحی سایت با مشاوران و متخصصان هلدینگ فرتاک درمورد طراحی و تجربه کاربری (UX) و همچنین دیزاین خود صحبت کرده تا مناسب ترین طراحی برای شما طبق نظر خودتان اما با مشاوره متخصصان ما انجام شود.

یا پشتیبانی ارائه شده از طریق تلفن، ایمیل، چت آنلاین یا سیستم تیکت است؟

بله 100درصد.سایت شما تا یک  سال از پشتیبانی فنی رایگان توسط تیم پشتیبانی برخوردار است که امنیت هم جزوی ازین خدمات است.

چه نوع مشکلات فنی را پشتیبانی می‌کنید؟

بله 100درصد.سایت شما تا یک  سال از پشتیبانی فنی رایگان توسط تیم پشتیبانی برخوردار است

چگونه می‌توانم وضعیت یک درخواست پشتیبانی را پیگیری کنم؟

بله با توجه به دانش فنی متخصصان طراحی سایتهلدینگ فرتاک، سریع ترین و بهینه ترین طراحی برای شما انجام میشود.

آیا پشتیبانی ۲۴/۷ در دسترس است؟

به صورت پیش فرض تمام سایت های طراحی شده سئو بیسیک را شامل میشوند اما برای کسب رتبه های برتر گوگل میتوانید با کارشناسان سئو هلدینگ فرتاک در ارتباط باشید.

آیا پشتیبانی برای مسائل غیرفنی نیز در دسترس است؟

شما میتوانید در قسمت هدر همین سایت وارد بخش نمونه کار ها شوید تا جدیدترین نمونه کارهای طراحی شده ما را مشاهده فرمایید.

آیا امکان ارائه مشاوره‌های سئو و بهینه‌سازی محتوا وجود دارد؟

خیر شما تنها 50 % از مبلغ طراحی را ابتدا پرداخت میکنید و 50 %مابقی را بعد از تحویل و تایید نهایی شما تسویه میگردد.

آیا پشتیبانی برای مسائل امنیتی وجود دارد؟

از طریق صفحه اعتماد سازی میتوانید به مستندات شرکت و همچنین E-NAMAD سایت دسترسی پیدا کنید.

آیا امکاناتی برای پشتیبانی از طریق شبکه‌های اجتماعی فراهم است؟

خیر قطعا سایت شما با نظر مستقیم شما طراحی میشود اما با کمک و راهنمایی های کارشناسان ما به منظور بهبود کیفیت،سعی میکنیم بهترین سایت را برای شما طراحی کنیم.

آیا پشتیبانی از طریق ویدئوهای آموزشی یا مستندات موجود است؟
Hello World ...
آیا سوالات متداول و مشکلات معمولی مشتریان در وب‌سایت یا سامانه‌ی پشتیبانی موجود است؟
Hello World ...

از ما بپرسید