پکیج ارتقاء شغلی آموزشگاه زبان

از سری پکیج‌های صنفی

این پکیج از سری پکیج‌های کامل و حرفه‌ای در زمینه ارتقاء کسب و کار خدماتی آنلاین است و تمامی خدمات مورد نیاز یک کسب و کار اینترنتی را به صورت کامل و اختصاصی شامل می شود به طوریکه صفر تا 100 کسب و کار خدماتی آنلاین شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد و با استفاده از آن، سهم قابل توجهی از مشتریان را به سمت کسب و کار خدماتی خود سوق خواهید داد. خدمات در این پکیج به صورت کاملاً حرفه‌ای و با آپشن‌های اضافی چیده شده است تا شما کسب و کار خدماتی حرفه‌ای با بالاترین میزان بازدهی داشته باشید.

100 % تضمین شده

دارای شناسنامه اصالت

بیشتر بازدهی

پشتیبانی 24 ساعته

پکیج ارتقاء شغلی آموزشگاه زبان

امروزه ضرورت وجود آموزشگاه زبان در جوامع برهمگان ثابت شده و همگی می دانیم که آموزش زبان چقدر در پیشرفت و ترقی زندگی ما تاثیر دارد . استفاده از زبان خارجی نه تنها در خارج از کشور ، بلکه در داخل کشور نیز بسیار کاربردی می باشد و حتی می تواند گاهی اوقات مانند زمانی که می خواهید از سایت های خارجی تحقیقاتی را انجام دهید و از اطلاعات آن ها استفاده کنید و یا همچنین برای مطالعه دستورالعمل کالاهای وارداتی ، بسیار برای شما موثر باشد .

عده ای نیز به دلیل شغل و سفرهای کاری خود و یا سفرهای تفریحی خارج از کشور با زبان خارجی در ارتباط هستند . امروزه با گسترش استفاده ی افراد مختلف در سراسر دنیا از اینترنت ، مرزها از بین رفته و افراد در هر کجای دنیا می توانند با هم ارتباط برقرار کنند . از این رو یادگیری زبان خارجی از اهمیت بیشتری نسبت به قبل برخوردار است .

یک آموزشگاه زبان با داشتن سایت آموزشگاهی سئو شده همراه با بهترین محتوا ، یا اپلیکیشن و شبکه های اجتماعی مختلف و …  می تواند خدمات و شیوه های آموزشی خود را به ساده ترین روش برای مخاطبین خود ارائه کند و به این وسیله زبان آموز بیشتری را جذب آموزشگاه زبان خود کند . باید به این نکته توجه کنید که اگر یک آموزشگاه زبان حرفه ای همراه با سابقه ی بالا ولی بدون این خدمات را داشته باشید ، یقینا به دلیل عدم استفاده از این موارد برای آموزشگاه زبان خود می توانید از رقیبانتان که در کسب و کار بسیار عالی عمل میکنند عقب افتاده و سود زیادی را از دست بدهید .

از یک آموزشگاه زبان انتظار می رود که امکاناتی از قبیل ثبت نام آنلاین ، قرار دادن فایل و جزوات آموزشی ، قرار دادن فیلم های آموزشی ، تعیین سطح اینترنتی ، وارد کردن و مشاهده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی نمرات در پایان هر ترم ، مشاوره ی آنلاین اینترنتی برای مراجعه به وب سایت و… را داشته باشد .

شرکت ویرا فرتاک گروس با ارائه ی پکیج های ارتقا شغلی ویژه ی هر کسب وکار توانسته یاری گر مشتریان خود در زمینه های مختلف باشد و موفقیت های بسیاری را توسط تیم متخصص و باتجربه ی خود کسب کند . شما می توانید با استفاده از پکیج های ارتقاء شغلی فرتاک برای آموزشگاه زبان خود خدمات ویژه ای را انجام داده و علاوه بر رضایت هنرجویان ، مشتریان بیشتری را سمت آموزشگاه زبان خود جذب کنید و بدین وسیله از رقبای خود پیشی بگیرید .

ما اینجا هستیم تا با ارائه ی پکیج های خود بهترین خدمات را به شما ارائه داده و نیازهای شما را در حوزه‌ی کسب و کار رفع کنیم.

1. پکیج حرفه‌ای طراحی سایت:

چرا طراحی سایت برای کسب و کار خدماتی شما ضروری است؟

شاید تصور کنید داشتن یک پیج اینستاگرام یا یک کانال تلگرام برای معرفی آموزشگاه زبان شما کافی است؛ اما باید گفت این‌ها تنها بخشی از فضای دیجیتال مارکتینگ است.

وب سایت یکی دیگر از بخش‌های مهم و اساسی برند آموزشگاه شماست و می‌توان از آن به عنوان دفترکار آنلاین که معرف هویت و کلاس کاری شماست یاد کرد. به واسطه‌ی وب سایت شما می‌توانید تمامی خدمات لازم از قبیل ثبت نام آنلاین ، تعیین سطح ، قرار دادن فایل ها و جزوات آموزشی ، وارد کردن و مشاهده‌ی نمرات ، قراردادن فیلم های ویدیویی آموزشی و .. را ارائه دهید.

امروزه فضای اینترنت به قدری گسترده شده است که پاسخگوی تمام سوالات افراد می‌باشد، بنابراین تعداد قابل توجهی از مشتریان شما از طریق گوگل به وب سایت شما مراجعه خواهند داشت. وب سایت شما کمتر از 5 ثانیه زمان دارد تا توجه آن‌ها را به خود جلب کند، در غیر این صورت از سایت شما خارج خواهند شد و هرگز از سایت شما بازدید نخواهند کرد. این جاست که طراحی سایت اصولی و جذاب اهمیت پیدا می‌کند این موضوع به عوامل مختلفی از قبیل طراحی ظاهر سایت، کیفیت محتوا، طرح‌های گرافیکی شیک، سازگاری با انواع وسیله‌های الکترونیک و… بستگی دارد. بنابراین داشتن یک وب سایت حرفه‌ای برای رشد و رونق کسب و کار خدماتی شما امری مهم و ضروری است.

در این مرحله ما برای شما سایتی آموزشی طراحی خواهیم نمود که تمامی ویژگی های زیر را شامل می شود تا بتوانید با صرف هزینه‌ی اندک سیر عظیمی از مخاطبان خود را با این ابزار مهم جذب نمایید.

اخذ دامنه _ اخذ سرور _ طراحی قالب اختصاصی _ تنظیمات اولیه _ راه‌اندازی سامانه حرفه‌ای ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی و تماس _ تعریف منو و زیر منوها _ راه‌اندازی سپر امنیتی _ راه‌اندازی سپر اسپم _ سیستم افزایش سرعت و کشینگ _ راه‌اندازی سیستم ارتباط با مدیریت حرفه‌ای

راه‌اندازی سامانه آماری حرفه‌ای _ راه‌اندازی سیستم حرفه‌ای نظردهی کاربران _ راه‌اندازی پنل حرفه‌ای ادمین _ راه‌اندازی سیستم رزرو آنلاین _ راه‌اندازی ابزارهای سئو _ راه‌اندازی سیستم نظرسنجی حرفه‌ای _ راه‌اندازی پنل پیامک حرفه‌ای
صفحه‌ی اختصاصی معرفی تیم همکاران _ صفحه‌ی اختصاصی طرح‌ها ، پروژه‌ها و‌‌ نمونه کارها _ صفحه‌ی اختصاصی درباره‌ی ما _ صفحه‌ی اختصاصی تماس با ما _ طراحی صفحه‌ی اختصاصی بخش وبلاگ _ طراحی صفحه‌ی اختصاصی پرسش‌های متداول _ طراحی صفحه‌ی اختصاصی اصلی _ طراحی صفحه‌ی اختصاصی اخبار _ طراحی صفحه‌ی اختصاصی خدمات _ طراحی حرفه‌ای بخش گالری تصاویر
طراحی فرم حرفه‌ای پذیرش نمایندگان _ طراحی فرم حرفه‌ای استخدام _ طراحی فرم حرفه‌ای تماس _ طراحی پاپ آپ _ طراحی حرفه‌ای عضویت در خبرنامه _ طراحی حرفه‌ای بخش دسته‌بندی خدمات _ طراحی حرفه‌ای بخش جست‌وجوی پیشرفته و فیلتر _ طراحی حرفه‌ای بخش مقایسه‌ی خدمات _ طراحی حرفه‌ای بخش افزودن خدمات به علاقه‌مندی‌ها _ طراحی حرفه‌ای بخش اسلایدر _ طراحی حرفه‌ای بخش ثبت سفارش آنلاین
ورود محتوای صفحات اصلی سایت به تعداد ۲۰ صفحه _ طراحی صفحات اختصاصی به تعداد ۱۰ صفحه _ ورود انواع صفحات مقاله، اخبار و نمونه‌کار جمعاً به تعداد ۴۰ عدد (حداکثر ۱۰۰۰ کلمه)
دریافت سریع نماد اعتماد الکترونیکی _ دریافت سریع درگاه پرداخت _ بک‌آپ گیری منظم به صورت هفتگی _ بروز رسانی پلاگین‌ها و قالب به صورت هفتگی _ بهینه‌سازی حرفه‌ای صفحات _ طراحی رسپانسیو و سازگار با انواع صفحات نمایشگر

2. پکیج حرفه ای طراحی گرافیک:

طراحی گرافیک یکی دیگر از ستون اصلی یک آموزشگاه زبان است و نقش مهمی در فضای رقابتی تجارت حال دارد. به قطعیت می‌توان گفت تمامی سازمان‌ها، شرکت‌ها، مؤسسات، آموزشگاه‌های آنلاین، فرشگاه‌های اینترنتی و حتی کسب و کارهای کوچک، خود را نیازمند یک هویت بصری می‌دانند. در ابتدا شما برای ایجاد برندسازی آموزشگاه زبان خود به یک لوگوی ساده و به یاد ماندنی احتیاج دارید که در آن ، اطلاعات جامع از شما را به مخاطب نمایش دهد. توجه داشته باشید اگر شما بهترین محصولات و خاص‌ترین خدمات را داشته باشید اما در ارائه آن‌ها به مخاطبین ناتوان باشید، در کسب و کار خود با شکست رو به رو خواهید شد! زیرا در معرفی محصول خود و تأثیرگذاری روی مخاطبین ضعیف عمل کرده‌اید! طراحی گرافیک جزء جدایی‌ناپذیر هر کسب و کار است و نقش مهمی در معرفی محصولات دارد. اگر این طراحی به صورت حرفه‌ای و خلاقانه انجام شود، سبب جلب اعتماد مخاطبین می‌گردد و منجر به تثبیت نام برند شما در ذهن آن‌ها خواهد شد. طرح‌های گرافیکی حرفه‌ای نشانگر این است که آموزشگاه شما چقدر برای برند و حرفه‌ی خود ارزش قائل است و منحصر به فرد شدن تمامی برند شما از قبیل سایت، صفحات سوشال مدیا، اپ‌های موبایل و … می‌تواند روی مخاطبین شما تأثیر به سزایی بگذارد و آن‌ها را تبدیل به مشتریان واقعی سازد و منجر به افزایش جذب هنرجوی  شما گردد.

به طور خلاصه باید گفت طراحی گرافیک، عنصری لازم و ضروری در تجارت هم به صورت آنلاین و هم به صورت فیزیک است. در این پکیج به تمامی نیاز های گرافیکی شما پاسخ داده خواهد شد. این نیاز ها به صورت جزء به جزء در لیست زیر قرار دارد:

طراحی لوگو _ طراحی کارت ویزیت _ طراحی فاکتور فروش _ طراحی سربرگ _ طراحی کاتالوگ _ طراحی پاکت نامه _ طراحی کاغذ یادداشت _ طراحی استند طراحی بروشور _ طراحی بنر _ طراحی تراکت
طراحی بنر ۱۰ عدد _ طراحی فاو آیکون _ طراحی عکس به تعداد ۱۵۰ عدد _ طراحی آیکون‌های استفاده شده در سایت ۵۰ عدد
طراحی ۹۰ پست در ماه _ طراحی ۱۸۰ استوری در ماه _ طراحی ۶ کاور هایلایت _ طراحی لوگو اختصاصی شبکه‌ها‌ی اجتماعی

3. پکیج حرفه ای طراحی اپلیکیشن:

اپلیکیشن یک مجموعه ی نرم افزاری است که عملکرد خاصی را برای کاربران انجام می دهد و مهمترین ویژگی آن ، کاربردی بودن آن است. اپلیکیشن ها با نرم افزارهایی مانند نرم افزار سیستم عامل و یا زبان های برنامه نویسی متفاوت هستند. در واقع به نرم افزار هایی که در گوشی و یا کامپیوتر شما هستند اپلیکیشن گفته می شود . داشتن یک اپلیکیشن برای یک فروشگاه مبلمان امری مهم تلقی می شود . طراحی اپلیکیشن فروشگاه مبلمان به شما کمک می کند که تنوع مبلمان خود را در یک اپلیکیشنی که مشتری همواره با آن سرو کار دارد بالا ببرید.

پلتفرم اپلیکیشن فروشگاه مبلمان :

یک اپلیکیشن می تواند برای پلتفرم ها و سیستم های مختف طراحی و تولید شود .این پلتفرم ها هرکدام برنامه نویسی ویژه ی خود را دارند که به آن ها ، نسخه میگویند . مانند نسخه اندروید ، نسخه آی او اس ، نسخه ویندوز و …

ویژگی های یک اپلیکیشن فروشگاه مبلمان :

– اپلیکیشن فروشگاه مبلمان سرعت مناسب و قابل قبولی داشته باشد.

– طراحی اپلیکیشن فروشگاه مبلمان هزینه‌ی مناسب و معقولی داشته باشد .

– در اپلیکیشن فروشگاه مبلمان قالب گرافیکی اختصاصی طراحی شود .

– اپلیکیشن فروشگاه مبلمان طبق زمان مقرر و مناسبی آماده شود.

– اپلیکیشن فروشگاه مبلمان در هر زمانی قابلیت اضافه کردن امکانات بیشتر را داشته باشد.

– این اپلیکیشن فروشگاه مبلمان در دو نسخه ی اندروید و آی او اس طراحی شده باشد.

تفاوت وب سایت فروشگاه مبلمان و وب اپلیکیشن فروشگاه مبلمان :

–  بعضی از اپلیکیشن ها ، نسخه ی تحت وب دارند. یعنی در مرورگر نیز باز می شوند و همانند یک سایت قابل استفاده هستند . وب اپلیکیشن ها برنامه هایی هستند که بیشتر به عملکرد و کارکرد آنها توجه می شود و محتوای آنها اهمیتی ندارد . برخلاف وب اپلیکیشن ها ، وب سایت ها بر محتوا تاکید میکنند .

–  یکی دیگر از تفاوت های این دو این است که وب سایت یک مطلب را برای همه‌ی مخاطبان به طور یکسان نشان می دهد اما وب اپلیکیشن مطالب مختلف را طبق تعاملاتی که با کاربر داشته و بر اساس سلیقه ی کاربران پردازش کرده و نمایش می دهد.

–  یک کاربر برای مشاهده و استفاده کردن از اطلاعات یک وب سایت ، باید هربار به اینترنت متصل شود اما در وب اپلیکیشن تنها یکبار کافی است به اینترنت متصل شوید تا بتوانید با استفاده از مخزن برنامه (کش اپلیکیشن) به صورت آفلاین هم به آن اطلاعات دسترسی داشته باشید.

پس با استفاده از اپلیکیشن برای فروشگاه مبلمان خود می توانید کشسب و کار خود را ارتقاء داده و پیشرفت کنید . شرکت ویرا فرتاک با داشتن تیم متخصص و ماهر در این زمینه همراه شما خواهد بود .

دارای پنل اختصاصی مدیریت در پنل سایت _ دارای قابلیت طراحی و اختصاصی کردن صفحه‌ی اول توسط مدیر _ دارای اسلایدرهای اختصاصی متعدد عکس _ دارای اسلایدر نمایش تصاویر _ طراحی صفحه‌ی مراحل پرداخت _ طراحی صفحات اختصاصی _ طراحی صفحه‌ی تماس با ما _ طراحی صفحه‌ی درباره‌ی ما _ طراحی صفحه‌ی شرکت خدماتی_ طراحی صفحه‌ی وبلاگ

4. پکیج حرفه ای سوشال مدیا:

این بخش جزء مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های هر کسب و کاری است. به این خاطر که کسب و کار شما به صورت خیلی سریع به مخاطب‌های هدفتان معرفی خواهد شد.

منظور از سوشال مدیا یا شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها یا برنامه هایی است که به افراد این امکان را می دهد تا مطالب موردنظرشان را بسیار سریع ، موثر و درزمان مقرر اشتراک گذاری کنند. سوشال مدیا به تمامی وسیله های ارتباطی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند اجازه میدهد تا محتوای خود را به طور گسترده اشتراک گذاری کرده و با مردم در هرجای دنیا تعامل داشته باشند .مهمترین موردی که باعث منحصر به فرد شدن سوشال مدیاها شده است این است که سوشال مدیاها بسیار گسترده و بدون سانسور هستند. با اینکه بسیاری از شرکت های رسانه ی رسمی محدودیت هایی را اعمال میکنند ، اما بازهم آزادی های اجتماعی و سیاسی این شبکه ها نسبت به رسانه های تلوزیونی بیشتر است .شما می توانید با استفاده از سوشال مدیا برای فروشگاه مبلمان خود جذب مشتری کرده و به فروش بالایی برسید .

انواع سوشال مدیا:

رسانه های اجتماعی بر اساس خدماتی که ارائه میدهند به دسته های مختلفی تقسیم میشوند :

–  شبکه های اجتماعی : این دسته از سوشال مدیا برای اشتراک گذاری ایده ها و افکار و مطالب کاربران و همچنین تعامل کاربران با یکدیگر می باشد. مانند فیسبوک

– شبکه های رسانه ای: این شبکه ها محتواهایی از جمله فیلم و عکس را اشتراک گذاری میکنند و سایر کاربران آن را دیده و می توانند نظر خود را بیان کنند . مانند اینستاگرام

– شبکه های بحث و گفتگو : این شبکه ها بهترین گزینه برای ایجاد یک بحث عمیق بین کاربران هستند. در این نوع از سوشال مدیا ،کاربران میتوانند در رابطه با موضوع مطرح شده نظر خود را بیان کنند و سایر کابران هم به آن نظرات پاسخ بدهند.

کسب درآمد فروشگاه مبلمان از سوشال مدیا :

سوشال مدیا به دلیل سهولت در استفاده و داشتن مزیت های کاربردی ، باعـث شود تا به یک بخش مهم از بازاریابی برای مشاغل تبدیل شود .

رشد کسب و کار فروشگاه مبلمان با استفاده از سوشیال مدیا به توجه و تلاش بازاریابی نیاز دارد تا بتواند مشتری را جذب کند .شما در کوتاه مدت می توانید از طریق سوشیال مدیا دیده شده و رشد و پیشرفت کنید .

برای رسیدن به این هدف  در ابتدا باید از قرار دادن مطالب و عناوین تکراری از فروشگاه مبلمان خود ، خودداری کنید زیرا این مطالب مورد توجه قرار نمیگیرند .

قدم دیگر این است که در سوشیال مدیای فروشگاه مبلمان خود در مورد نیاز مشتری صحبت کنید تا بتواند اطلاعات لازم  را کسب کند و راحت تر از فروشگاه مبلمان شما  خرید کند .

اگر از سوشیال مدیا برای فروشگاه مبلمان خود استفاده می کنید باید بتوانید با مشتریان خود ارتباط دوطرفه  برقرار کنید و نظرات آنها را در راستای بهبود عملکرد خود جویا شوید .

شما میتوانید با استفاده از پیج های اینستاگرام و کانال های تلگرام و… مشتری های زیادی را جذب فروشگاه خود کنید و خیلی زود به سود برسید .

مزایای سوشال مدیا :

– شبکه های مجازی بهترین راه تبلیغات هستند.

– شبکه های مجازی ایجاد شغل می کنند و پلتفرمی مناسب برای دسترسی به آگهی های استخدام هستند .

– اطلاعات را سریعتر از رسانه های دیگر پخش می کنند .

– برقراری ارتباط با افراد را به صورت مجازی در هرکجای دنیا ممکن می سازند .

– شبکه های مجازی سرگرم کننده هستند .

تیم فرتاک با تجربه مدیریت صدها پیج اینستاگرام ، بهترین استراتژی را برای پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان شما اجرایی خواهد کرد تا ضمن داشتن پیجی حرفه‌ای ، بیشترین بازدهی را داشته باشید و سهم بالایی از مخاطبین سوشال مدیا را به مجموعه داوطلبان کسب و کار خدماتی خود بیافزایید.

نصب برنامه _ اختصاص مناسب‌ترین id _ تشریح کامل و جذاب کسب و کار خدماتی در Bio _ اعمال اصول امنیتی پیج _ جست‎‌وجو و انتخاب کاربردی‌ترین هایلایت‌ها _ بارگذاری تصویر لوگو

(بارگذاری پست تصویری/ بارگذاری پست ویدئویی/ بارگذاری IGTV / بارگذاری کپشن) جمعاً روزانه 3 پست _ بارگذاری استوری روزانه 6 عدد _ استفاده از ابزارهای استوری برای افزایش تأثیرگذاری (نظرسنجی، سوال، کوئیز، گیف و …) _ استفاده از ابزارهای پست برای افزایش بازدید (Alt، لوکیشن، تگ و …) _ بارگذاری هشتگ _ لایک کامنت‌ها _ پاسخگویی کامنت‌ها _ پاسخگویی دایرکت‌ها _ فالو و آنفالو هدفمند

آنالیز پیج‌های رقبا و ایجاد وجه تمایز در پست‌های پیج شما _ آنالیز اطلاعات آماری پیج شما و راهبرد هدفمند (شناسایی رنج سنی مشتریان_ شناسایی جنسیت اکثر مشتریان_ شناسایی راه‌های ورود مشتریان به پیج _ شناسایی پست‌های پربازده و فوکوس روی آن‌ها _ شناسایی استوری‌های پربازده و فوکوس روی آن‌ها _ شناسایی علاقه و سلیقه مشتریان _ شناسایی نیاز مشتریان _ شناسایی هشتگ‌های پربازده در زمینه‌ی فعالیت شما) _ شناسایی ساعات طلایی در پیج شما _ آنالیز کامنت‌ها و شناسایی مشتریان هدف
طراحی چالش جهت ارتقای پیج _ طراحی نظرسنجی جهت افزایش جذابیت و ارتقای پیج _ زمان‌بندی فعالیت پیج با توجه به ساعات طلایی شناسایی شده _ ارائه بیزینس پلن برای بهبود روند مدیریت پیج _ ارائه گزارش ماهانه از عملکرد پیچ _ ارسال پیام به دایرکت مشتریان جهت بازاریابی _ ارسال کامنت در سایر پیج‌ها، جهت بازاریابی _ طراحی مسابقه جهت ارتقای پیج _ تبلیغ در پیج‌های پر بازده با هزینه‌ی کارفرما _ جذب فالوئر هدفمند _ تعامل با مشتریان هدف و مجاب کردن آن‌ها _ افزایش بازدید پیج در جستجوها

5. پکیج حرفه‌ای بهینه سازی و سئو:

سئو چیست ؟

به مجموعه ای از روش ها برای تغییر استراتژیک وبسایت ها سئو گفته میشود . این فرایند به بیان مهمترین عوامل مرتبط با صفحه و افزایش اهمیت آن در صفحه نتایج جستجو میپردازد.

اهداف سئو درسایت فروشگاه مبلمان چیست؟

–  سئو سایت فروشگاه مبلمان تاثیر چشمگیر و زیادی در بازدید از سایت دارد .

– سئوسایت فروشگاه مبلمان باعث ایجاد برند می شود .

– سئوسایت فروشگاه مبلمان باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد .

– سئو باعث می شود تا سایت فروشگاه مبلمان شما در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه ی بهتری برخوردار شود .

– سئو باعث افزایش فروش محصولات فروشگاه مبلمانتان خواهد شد .

– سئوسایت فروشگاه مبلمان بهترین ابزار برای تبلیغات است .

انواع سئو :

– سئو درون صفحه : به کنترل مستقیم کدها و محتویات سایت شامل متن ، تصویر، پیوند و .. گفته میشود.

– سئو بیرون صفحه: شامل تمام چیزهایی است که میتواند در بدست آوردن رتبه ی بالای سایت شما کمک کند.

– سئو کلاه – سفید : به مجموعه تکنیک ها ، روش ها و استراتژی هایی که از قوانین موتورجستجو تبعیت میکند گفته می شود.

– سئو کلاه – سیاه : به مجموعه ای از دستورات گفته میشود که با هدف بدست آوردن رتبه ی بالا، خلاف قوانین موتورهای جستجو عمل کرده و قصد فریب و دستکاری الگوریتم های موتور جستجو را دارند.

بدون شک بدست آوردن رتبه ی بالا در گوگل برای یک فروشگاه اینترنتی امری مهم و ضروری تلقی میشود.اگر شما نتوانید کاربران را به کلیک کردن روی لینک سایت خود ترغیب نمایید، فروش سایت شما به شدت افت خواهد کرد. بنابراین هرچه رتبه ی سایت فروشگاه مبلمان شما در گوگل بالاتر باشد، کلیک بیشتری نیز دریافت میکنید واین موضوع باعث افزایش ترافیک و در پی آن افزایش نرخ فروش خواهد شد.

حال برای اینکه بتوانید از فروش محصولات فروشگاه مبلمان خود به صورت آنلاین کسب درآمد کرده و به سود بالایی برسید باید سایت فروشگاهی داشته باشید که به ازای عبارات مرتبط و مناسب در گوگل نتیجه داشته باشد.انتخاب این کلمات کلیدی و سئو سایت خود را به تیم متخصص و باتجربه ی فرتاک بسپارید . شرکت ویرافرتاک گروس با بیش از ده سال سابقه در این حوزه و با ارائه‌ی بهترین خدمات به شما عزیزان ، شما را در مسیر ارتقای کسب و کارتان همراهی کرده و موفقیتی دیگر را برای خود رقم خواهد زد .

تعیین کلمه‌کلیدی کانونی و مشتق _ تنظیم و کانفیگ افزونه سئو _ ویرایش مقالات در راستای سئو کلمات کلیدی _ ویرایش خدمات در راستای سئو کلمات کلیدی _ بهینه‌سازی تصاویر محتوا _ شبکه لینک‌های داخلی _ بهینه‌سازی موتورهای جستجوگر برای سایت _ پیاده‌سازی استراتژی بروز رسانی و پویاسازی سایت در راستای سئو _ رعایت اصول استاندارد محتوا در راستای سئو

این بخش به گونه‌ای است که در کلمات‌کلیدی مشتقِ کلمه‌ی کلیدی کانونی به تعداد ۵ سیلاب در هر عبارت و در مدت زمان تقریبی ۴ الی ۵ ماه انجام پذیر خواهد بود. قابل ذکر است این زمان تقریبی بوده و بسته به سختی کلمه‌ی کلیدی و رقبا، افزایش پیدا می‌کند.

این بخش به گونه‌ای است که در کلمات‌کلیدی مشتقِ کلمه‌ی کلیدی کانونی به تعداد ۴ سیلاب در هر عبارت و در مدت زمان تقریبی ۵ الی ۶ ماه انجام پذیر خواهد بود. قابل ذکر است این زمان تقریبی بوده و بسته به سختی کلمه‌ی کلیدی و رقبا، افزایش پیدا می‌کند.

این بخش به گونه‌ای است که در کلمات‌کلیدی مشتقِ کلمه‌ی کلیدی کانونی به تعداد ۳ سیلاب در هر عبارت و در مدت زمان تقریبی ۶ الی ۷ ماه انجام پذیر خواهد بود. قابل ذکر است این زمان تقریبی بوده و بسته به سختی کلمه‌ی کلیدی و رقبا، افزایش پیدا می‌کند.
این بخش به گونه‌ای است که در کلمات‌کلیدی مشتقِ کلمه‌ی کلیدی کانونی به تعداد ۲ سیلاب در هر عبارت و در مدت زمان تقریبی ۷ الی ۸ ماه انجام پذیر خواهد بود. قابل ذکر است این زمان تقریبی بوده و بسته به سختی کلمه‌ی کلیدی و رقبا، افزایش پیدا می‌کند.
این بخش به گونه‌ای است که در کلمه کلیدی کانونی در مدت زمان بیش از یکسال با توجه به سختی کلمه‌ی کلیدی کانونی و رقبا، انجام پذیر خواهد بود.

6. پکیج حرفه‌ای تولید محتوا:

یکی از عواملی که امروزه به مهمترین عامل افزایش فروش در کسب و کارها تبدیل شده است ، تولید محتوا میباشد.

شما میتوانید با ارائه ی محتوای بکر و باکیفیت، تاثیر اولیه و مثبتی را روی کاربران سایت آموزشگاه زبان خود گذاشته و آنها را جذب آموزشگاه خود کنید .

در این قسمت به اهمیت تولیدمحتوا در کسب و کار اشاره میکنیم :

– معرفی هویت آموزشگاه خود با تولید محتوا : برای معرفی آموزشگاه زبان خود به کاربران باید از تولیدمحتوا در قالب متنی ، ویدئویی و.. استفاده کنید که در آن در مورد آموزشگاه زبان صحبت کرده و بتوانید با مخاطب ارتباط برقرار کنید .

– معرفی خدمات و محصولات : امروزه اکثر افراد برای ثبت نام در آموزشگاهی ابتدا آن را در گوگل جستجو میکنند. برای اینکه سایت آموزشگاه زبان شما در صفحه ی اول گوگل قرار بگیرد باید بتوانید تولیدمحتوای سئو شده انجام دهید.یعنی محتوا را طوری بنویسید که موردپسند موتورهای جستجو قرارگیرد.

– افزایش ترافیک و بازدید : برای افزایش بازدید سایت خود به جز تبلیغات میتوانید از تولیدمحتوا برای سایت آموزشگاه زبان خود استفاده کنید .شما با استفاده از تولیدمحتوای متنی ، صوتی و تصویری و … می توانید به یکی از پربازدیدترین سایت های آموزشگاه زبان تبدیل شوید.

– بازاریابی ارزان : یکی از دلایل اهمیت تولیدمحتوا برای سایت آموزشگاه زبان ، بازاریابی ارزان و کم هزینه می باشد . چون شما میتوانید محتوا را با کمترین هزینه و زمان ممکن تولید کنید و بهترین نتایج را دریافت کنید .

– افزایش فروش : با کمک تولیدمحتوای بهینه و جذاب شما میتوانید کاربران موردنظر خود را واردسایت آموزشگاه خود کرده و پکیج های زبان و خدمات خود را به آنها معرفی کنید . خواهید دید که چگونه با کمک تولید محتوای خوب ، بیشترین فروش را خواهید داشت.

اهمیت تولیدمحتوا در رشد کسب وکار :

محتوایی که شما برای سایت آموزشگاه زبان خود ایجاد می کنید با میزان رشد کسب و کار شما ارتباط مستقیم دارد .شما با تولیدمحتوای بکر و جذاب خود میتوانید مشتریان زیادی را به سمت آموزشگاه زبان خود جذب کرده و اعتماد آنها را جلب کنید.

این را بدانید که برای تولیدمحتوا سایت آموزشگاه زبان باید موضوعات تکراری را کنار گذاشته و به دنبال مطالب جدید باشید که مخاطب شما متوجه تفاوت مطالب شما با رقبایتان شود .این باعث میشود که مخاطب به سایت شما علاقمند شده و جذب آموزشگاه شما شود .

شرکت ویرافرتاک با داشتن بیش از 10 سال سابقه کار در این حوزه به همراه کادری مجرب و متخصص ، شما را در مسیر توسعه ی کسب و کارتان همراهی کرده و بهترین خدمات و ایده هارا به شما عزیزان ارائه خواهد کرد .

تولید محتوا‌ی متنی مقاله، اخبار و نمونه‌کار به تعداد ۴۰ مورد (حداکثر ۱۰۰۰ کلمه) _ تهیه ۲ تیزر یک دقیقه‌ای از خدمات نمونه _ طراحی بنر ۱۰ عدد _ طراحی اسلایدر به تعداد ۸ اسلاید _ لوگو موشن یک عدد _ سناریو و محتواسازی برای صفحات اصلی ۱۰ صفحه
کپشن نویسی شبکه‌های اجتماعی ۹۰ عدد در ماه _ انتخاب هشتگ ۲۷۰ عدد در ماه _ ساخت تیزر یک دقیقه‌ای از نمونه خدمات ۳ عدد _ ویرایش عکس آماده ۵۰ عدد _ ویرایش ویدئوهای آماده‌ی یک دقیقه‌ای ۲۰ عدد _ طراحی کاور ویدئو ۲۰ عدد _ طراحی محتوای کاورهای هایلایت ۶ عدد _ طراحی گرافیکی از خدمات و عکس‌های آماده‌ی استوری ۱۸۰ عدد در ماه

7. نرم افزار جامع مدیریتی:

در دنیای امروزی با گسترش روزافزون کسب و کارها ، نمی توان مانند گذشته حساب های یک ماه را درچند صفحه خلاصه کرد. به این صورت مدیران بایستی چندین حسابدار باتجربه و ماهر را برای انجام امورمالی خود استخدام کنند که عملی پرهزینه و زمان بر می باشد .

با پیشرفت علم بخش عمده ی مسئولیت ها از نیروی انسانی گرفته شده و به تکنولوژی محول شده است . کارمندان هربخش برای انجام کارهای حسابداری زمان زیادی را صرف این کار میکردند  . برای حل این مشکل ، شرکت های نرم افزاری دسته ای نرم افزار حسابداری تهیه کردند و به کاربران رائه دادند .

نرم افزار حسابداری موجب سرعت بخشیدن و آسان تر شدن رسیدگی به امورمالی و بخش حسابداری می شود . استفاده از نرم افزارهای حسابداری موجب رونق و سوددهی بیشتری در کسب و کار بازار شده است.

ما با معرفی نرم افزار حسابداری دودوتا بر پایه اندروید تمامی اطلاعات مالی، اطلاعات دبیرخانه‌ای، فاکتورها، مالیات، لیست خدمات و خلاصه تمامی اطلاعاتی که در آموزشگاه زبان شما به دست می‌آید و نبودش برای شما مشکل ساز میشود را برای شما مدیریت خواهیم کرد. محیط به روز، ساده و بسیار سریع این نسخه، تجربه مدیریتی حرفه ای و کاملا متفاوت را به کاربران خود می دهد.

ورژن عادی این نرم افزار، نسخه‌ای پایه و مناسب کسب و کارهای خدماتی کوچک و کم تردد است که با قابلیت‌های اساسی همچون خرید و فروش خدمات، صندوق، ظرفیت کلاس‌ها، مدیریت نقد و بانک، ثبت درآمد و هزینه، ثبت بارکد و… به گونه ای طراحی شده تا پاسخگوی تمام نیازهای یک کسب و کار خدماتی باشد.

ثبت خدمات _ امکان ثبت خدمات با استفاده از بارکدخوان _ ثبت اموال _ ثبت درآمد و هزینه‌ها _ ثبت مشخصه‌های خدمات _ ثبت اطلاعات حساب مانند شماره حساب، شماره کارت و … و اتصال به کارتخوان
مدیریت خرید و فروش خدمات _ ارائه فاکتور خرید و فروش _ مدیریت ظرفیت انبار _ مدیریت صندوق _ مدیریت نقد و بانک _ مدیریت چک _ امکان تنظیم یادآور و ارسال sms در بخش مدیریت چک _ مدیریت کاربران و تعیین سطح دسترسی
قابلیت اتصال به کارتخوان‌های اندرویدی _ پنل پیامکی _ آلبوم دیجیتال _ امکان شخصی‌سازی فاکتور و گزارشات از قبیل افزودن لوگو، امضا و …) _ پرداخت مالیات در تاریخ مشخص _ ارسال فاکتور به چاپگر در ثبت سریع _ اعمال تورم (افزایش قیمت) بر روی تمامی یا گروهی از خدمات _ تعیین درصد فروش هر ویزیتور و کارمند در حساب شناور و امکان گزارش‌گیری از آن _ دارای پرتال آموزش نرم‌افزار بدون نیاز به دانش حسابداری _ دارای CRM دانش‌پژوهان _ دارای پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی آنلاین و سریع

8. پکیج حرفه‌ای ربات‌های مدیریتی:

بات یا ربات ، یک نرم افزارمجازی است که میتواند وظایفی که از پیش برایشان تعیین شده رابه صورت خودکار انجام دهد. از نمونه های این وظایف می توان به جمع آوری اطلاعات، انتشارات محتوا و ارائه خدمات در پلتفرم ها و پیام رسان ها اشاره کرد.

به عبارتی ربات ها ، بازوهای هوشمندی هستند که درصورت استفاده ی صحیح و مناسب از آن ها میتوان بسیاری از کارها را تسهیل نمود.

مطمئناً وقتی اسم ربات را می شنویم یاد یک ربات مخرب :(( و موذی می‌افتیم که حساب‌های سوشال مدیای ما را محدود کرده و یا با کارایی بسیار پایینی که دارد سبب می‌شود از خیر ربات و استفاده از آن بگذریم !!

اما همیشه این نتیجه حاصل نمی گردد. همکاران ما با تلاش‌های فراوان و طی چندین سال تجربه و کار، ربات‌های انسان نما را خلق و در اختیار شما قرار داده اند. 

اما این ربات‌ها چگونه کار میکند ؟!!؟

روال کار با این ربات به این صورت است که شما دستورات مرتبط با فرایند موردنظرتان را در بخش لیست دستورات تعریف می کنید .سپس بعد از تنظیم کردن پارامترها ، دکمه ی  سیو را در نرم افزار کاربر مجازی کلیک میکنید و نرم افزار یک فایل ربات به عنوان خروجی به شما می دهد. شما هر زمانی که نیاز داشتید میتوانید این فایل ربات را اجرا کنید تا اموری که قبلا تنظیم کردید به صورت خودکار انجام شود .

یکی از راه های کسب درآمد آموزشگاه زبان ، ساخت و طراحی ربات است.این ربات ها یکسری از اطلاعات درمورد خدمات آموزشگاه شما را به مشتری ارائه میدهند و همچنین در حین این کار برای منبع سایتشان نیز تبلیغ کرده وبا استفاده از اینستاگرام ، تلگرام و… بازدید سایت خود را بالا میبرند . کار دیگری که این ربات ها انجام میدهند،امکان ارسال تبلیغ برای شماره های موجود است.اغلب اهداف ساخت یک ربات تلگرام تبلیغ در گروه های مختلف و یافتن برای اهداف بازاریابی و فروش است.

عملکرد این ربات‌ها به گونه‌ای است که چندین متخصص و کارمند بدون خستگی برای شما به صورت شبانه روزی کار می‌کنند. 

آیا باز هم دیگاه‌تان نسبت به ربات‌ها، همان نظر قبلی است؟!!؟

ربات ارسال پیام گروهی به شماره‌ها _ ربات فوروارد پیام به همراه عکس، ویدئو و … _ ربات استخراج شماره تلفن اعضای گروه‌ها _ ربات ارسال پیام متوالی در گروه‌ها
ربات ارسال پیام به شماره‌ها _ ربات ارسال پیام به idها _ ربات استخراج اطلاعات اعضای گروه‌ها _ ربات اد کردن اعضا (id) به گروه شما _ ربات ارسال پیام متوالی در داخل گروه‌ها
ربات مخصوص گروه‌های حمایتی _ ربات فالو کننده‌ فالوئرها و لایک‌کنندگان پیج هدف _ ربات معماری اکسپلور _ ربات لایک کامنت _ ربات آنفالو و آنریکوئست خودکار _ ربات چک استوری انبوه _ ربات تشخیص و حذف فالوئرهای فیک _ ربات دانلود از اینستاگرام (عکس، فیلم، پروفایل و ….) _ ربات سوئیچ اکانت _ قابلیت استفاده در تعداد نامحدود پیج
ربات کلیک بر روی سایت شما در نتایج جستجو در گوگل (در کلمات کلیدی مختلف) _ ربات پیدا کردن جایگاه سایت شما در کلمات کلیدی مختلف (در گوگل) _ ربات کلبک بر روی بک لینک شما در ریپورتاژ (برای ایندکس سریع بک لینک‌های شما) _ ربات بازدید مستقیم از سایت شما با ipهای مختلف برای بهبود رتبه الکسا

9. پکیج حرفه‌ای پشتیبانی:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، نرم افزاری برای سایت آموزشگاه زبان ارزش و اهمیت دارد که خدمات پشتیبانی را برای مشتریان آموزشگاه ارائه دهد. درحقیقت مهمترین و اصلی ترین بخش یک سایت آموزشگاه زبان ،پشتیبانی از محصولاتی است که به مشتریان ارائه میدهید.

عمدتا بخش زیادی از رضایت مشتریان همواره در خدمات پس از فروش و پشتیبانی ایجاد میشود. براین اساس، آموزشگاهی میتواند خدمات خود را به بهترین نحو وکیفیت بالا ارائه دهد که ارتباط با هنرجویان آموزشگاه زبان خود را هدف اصلی قرار دهد و صرفا فقط فروش محصولات و پکیج های آموزشگاه برای آن اهمیت نداشته باشد.

وظایف تیم پشتیبانی سایت آموزشگاه زبان :

تیم پشتیبانی آموزشگاه زبان باید به انجام وظایفی چون بروزرسانی ها، رفع مشکلات ،حفظ ونگهداری سایت بپردازند.هیچ سایتی وجود ندارد که دچار مشکل نشود ویا به پشتیبانی نیاز نداشته باشد.شما باید 2 ماه یکبارسایت آموزشگاه زبان خود را بروزرسانی کرده و مشکلات آنرا رفع کنید تا از رقبای کسب و کار خود عقب نمانید.

تیم پشتیبانی فرتاک، تمام دوره های لازم و مربوط به پشتیبانی را طی کرده و تجربیات و تخصص لازم را در این زمینه کسب کرده است و میتواند مشکلات مربوط به سایت آموزشگاه زبان شما را به خوبی پشتیبانی و رفع کند.

قطعا بروز بودن و تازه بودن تمامی اجزای کسب و کار خدماتی‌تان می‌تواند مخاطب‌های شما را بیشتر کند و خدمات را بیشتر از قبل به نمایش بگذارد.

ما در در طول ۲ ماه این پکیج را برای شما آپدیت نگه میداریم تا پیشرفت و بروز بودن را در کنار هم بچشید.

تولید محتوا‌ی متنی مقاله، اخبار و نمونه‌کار به تعداد ۴۰ مورد (حداکثر ۱۰۰۰ کلمه) _ تهیه ۲ تیزر یک دقیقه‌ای از خدمات نمونه _ طراحی بنر ۱۰ عدد _ طراحی اسلایدر به تعداد ۸ اسلاید _ لوگو موشن یک عدد _ سناریو و محتواسازی برای صفحات اصلی ۱۰ صفحه

کپشن نویسی شبکه‌های اجتماعی ۹۰ عدد در ماه _ انتخاب هشتگ ۲۷۰ عدد در ماه _ ساخت تیزر یک دقیقه‌ای از نمونه خدمات ۳ عدد _ ویرایش عکس آماده ۵۰ عدد _ ویرایش ویدئوهای آماده‌ی یک دقیقه‌ای ۲۰ عدد _ طراحی کاور ویدئو ۲۰ عدد _ طراحی محتوای کاورهای هایلایت ۶ عدد _ طراحی گرافیکی از خدمات و عکس‌های آماده‌ی استوری ۱۸۰ عدد در ماه

در مجموع این پکیج 40 میلیون تومان می باشد .

که با 20 درصد تخفیف 

32 میلیون تومان محاسبه می گردد.

سوالات متداول

شما برای تهیه‌ی هر کدام از پکیج‌های جزئی که در این پکیج جامع قرار دارد هزینه های بالایی به صورت جداگانه باید بپردازید. اما در اینجا شما با یک تخفیف شگفت انگیز می‌توانید تمامی این پکیج‌ها را تهیه نمایید.

همانطور که در قبل اشاره شد ما صفر تا صد کسب و کار شما را در قالب یک پکیج جامع طراحی و مدیریت خواهیم کرد تا شما دیگر نیازی به اینکه ذهن‌تان را درگیر دنیای مجازی کنید نداشته باشید و بر کسب و کار آفلاین خود تمرکز نمایید.

 پیشنهاد می‌کنم نمونه کارهای طراحی ما را ببینید و خودتان را در جایگان آن مشتریان تصور کنید که آن‌ها چه نیازی داشتند و از طرحشان چه خروجی هایی دریافت کردند. تیم ما سال‌هاست که در این زمینه فعالیت داشته و با  مشاغل و سلیقه‌های زیادی کار انجام داده‌ایم و توانستیم رضایت آن‌ها را جلب نماییم. کافیه است به ما اعتماد کنید و حوصله به خرج دهید. با این حال نگران نباشید. اگر حس کردید طرح مورد پسندتان نیست، تا جایی که مورد پسندتان قرار گیرد، آن را تغییر خواهیم داد. هر سفارش طراحی در این مجموعه با همفکری یک تیم طراحی حرفه‌ای که بیش از ۱۰ سال سابقه کار موفق در بازار دارند انجام میشود. خیالتان راحت باشد که بازار هدف شما و مشتریانتان را به خوبی میشناسیم. فرمی که هنگام ثبت سفارش تکمیل می‌کنید و همفکری‌هایی که در ابتدای سفارش از خودتان گرفته می‌شود، شما را به طرح دلخواهتان نزدیکتر می‌کند.

از طریق سایت و با مراجعه به صفحه خدمات مورد نظرتان و بعد از کسب اطلاعات کافی، دکمه ثبت سفارش را بزنید. 

بعد از تکمیل فرم، پرداخت و نهایی شدن سفارشتان ، میتوانید با استفاده از شماره موبایلتان وارد پنل مشتریان شوید. در این قسمت میتوانید پیشرفت پروژه خود را به صورت لحظه‌ای دنبال نموده و در مورد طرح‌های خود نظر دهید، اگر از طرح خود خوشتان نیامد درخواست ویرایش دهید و  نسخه‌های مختلف طرح‌های خود را با هم مقایسه کنید. همچنین شما می‌توانید تا مرحله ای که به تایید و رضایت از طرح برسید به صورت مستقیم با طراح در ارتباط باشید.

از آنجایی که رضایت مشتری را یکی از مهم‌ترین اصول کارمان قرار دادیم، کل سفارشات طراحی را تا جایی که معقول باشد تغییر میدهیم و طبق سلیقه و درخواست شما طرح را تغییر می‌دهیم. مطمئن باشید در نهایت طرحی را تحویل می‌گیرید که واقعا دوسش دارید و ازش راضی هستید. تغییرات مورد نیاز را می‌توانید از طریق پنل مشتریان و بخش گفتمان پروژه درخواست دهید.

ما یک تیم متخصص هستیم که در یک دفتر دور هم جمع شده‌ایم و با یکدیگر برای رسیدن به اهداف مشترک‌مان تلاش میکنیم. هرکدام از اعضای تیم‌مان روزی برای خودشون مؤسس و مدیر یک مجموعه بزرگ بوده و حالا با کلی تجربه آن مجموعه‌ها را تعطیل کرده و به تیم ما پیوسته تا یک تیم حرفه‌ای  در تمام زمینه‌ها شکل گیرد.

به طور خلاصه، طراحی آنلاین یعنی ترکیب :
• یک شرکت تبلیغاتی با چندین طراح گرافیست که حداقل ۱۲ سال سابقه کار طراحی گرافیکی آنلاین دارند.
• یک تیم برنامه نویسی و طراحی وب سایت قدرتمند و اصولی، خلاق و به روز.
• چند دوست صمیمی و قابل اعتماد قدیمی که این سال‌ها در حوزه‌های تیزر و موشن گرافیک، برندینگ، سه بعدی سازی و معماری، استاد شدند.

هدف این مجموعه روز به روز پیشرفت و حرفه‌ای شدن و ارائه بهترین  خدمات به مشتری‌های عزیز از سراسر ایران است.

در این مجموعه تمام خدمات به صورت کاملاً آنلاین و غیرحضوری انجام می‌شود. خیالتان راحت !! در ۹۰٪ موارد نیازی به جلسه حضوری نیست. تجربه حاصل از ۱۲ سال فعالیت آنلاین با کل کشور و ایرانی‌های خارج از کشور ، در قالب یک تیم حرفه ای در خدمت شماست.

  • شما نمونه کارهای موجود در سایتمان را مشاهده می‌کنید، اگه از سبک کاری ما خوشتان آمد، از طریق سایت می‌توانید ثبت سفارش انجام دهید.
  • در ابتدا وارد صفحه‌ای شده که فرمی برایتان ظاهر می‌شود. به سوالات این فرم با دقت پاسخ دهید.
  • سپس وارد صفحه پرداخت شوید و بعد از پرداخت کامل، سفارش شما در مرحله اجرایی قرار میگیرد.
  • سفارش شما به یک طراح اختصاص پیدا میکند که میتوانید از طریق پنل مشتریان مستقیماً با طراح در ارتباط باشید.
  • بعد از گذشت مدت زمان مقرر، طرح پیشنهادی از طریق پنل مشتریان برایتان ارسال میشود تا بتوانید طرح خود را مشاده نموده و در موردش نظر دهید.
  • در صورت درخواست تغییر، طراح پروژه تغییرات درخواستی شما را اعمال کرده و برایتان ارسال می کند تا رضایت کامل‌تان حاصل شود.
  • فایل نهایی تایید شده توسط شما با خروجی کیفیت بالا مناسب برای چاپ در ابعاد بی نهایت از طریق پنل مشتریان برایتان ارسال میشود

زمانی که از طریق سایت، ثبت سفارش خدماتی را انجام میدهید، به طور خودکار وارد صفحه درگاه پرداخت آنلاین می‌شوید و می‌توانید با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، به سادگی یک خرید اینترنتی، پرداخت سفارش‌تان را انجام دهید. 

اگر پرداخت آنلاین برایتان مقدور نبود:
1. از طریق انتقال کارت به کارت از دستگاه‌های خودپرداز عضو شبکه شتاب.
۳. از طریق واریز وجه نقد به شماره حساب شرکت واقع در بانک ملی.

نکات مهم :
۱. شماره کارت یا شماره حساب را می‌توانید از پشتیبان آنلاین درخواست کنید.
۲. خواهشمندیم از پرداخت مبلغ به غیر از درگاه پرداخت، بدون هماهنگی، قبل از دریافت پیش فاکتور یا فاکتور خودداری کنید.
۳. اگه واریز یا انتقال وجه انجام دادید حتما رسید پرداختی خود را از طریق یکی از راه‌های ارتباطی به اطلاع‌مان برسانید.

پلتفرم اجرایی فرتاک یک برنامه اجرایی برد – برد محسوب می‌شود؛ می‌پرسید چرا؟

برای صاحبان کسب و کار :

در شلوغی و ترافیک و دردسرهایی که این روزها همه با آن سر و کار دارند، پیدا کردن یک طراح خوب که هر وقت خواستید در دسترس باشد خیلی کار سختی است. یا تصور کنید که برای چاپ سربرگ یا کارت ویزیت شرکت‌تان باید بگردید تا یک چاپخانه خوب و با کیفیت پیدا کنید. خب چه چیزی بهتر از این که پشت میزتان بنشینید و فقط با چند کلیک، بهترین طراحان را برای پروژه‌تان به کار بگیرید و بدون هیچ دردسری برای سفارش، پرداخت  یا حمل و نقل، بهترین چاپ و باکیفیت عالی را در منزل تحویل بگیرید.

همین چالش برای پیدا کردن یک طراح سایت حرفه‌ای نیز وجود دارد. پیدا کردن یک طراح و برنامه نویس سایت که هر زمان بخواهید به وی دسترسی داشته باشید، خیلی سخت است. چه چیزی بهتر از یک تیم طراحی وب سایت که کاملا در کارشان حرفه‌ای هستند، جدیدترین متدهای اجرایی روز دنیا را به صورت اصولی پیاده سازی میکنند، همیشه آنلاین و آماده پاسخگویی به شما هستندث؟!

برای طراحان گرافیک / برنامه نویسان آزادکار :
از آنجایی که خدمات طراحی گرافیک و کدنویسی وب سایت را به صورت آنلاین برای کل کشور انجام می‌دهیم، همیشه تعداد مشتریان‌مان رو به افزایش است و کیفیت کارهایمان سبب شده تا هر مشتری خودش چند مشتری دیگر را هم به ما معرفی کند. طراحان و برنامه‌نویسان زیادی در ایران پهناورمان هستند که توانایی‌ها و استعدادهای زیادی در این زمینه دارند و شاید به دلیل نداشتن قدرت مالی یا شرایط خانوادگی قادر به ثبت و تأسیس شرکت حرفه‌ای نباشند. ما این فضا را ایجاد کردیم و از همه عزیزانی که تمایل دارند با مجموعه ما همکاری کنند استقبال می‌کنیم. این همکاری می‌تواند غیرحضوری و از هر شهر و روستایی در ایران به صورت دورکاری و پروژه‌ای انجام شود. حتی ساعت کاری را خود طراح می‌تواند مشخص کند. ما به عنوان مدیر اجرایی، این پروژه‌ها را به طراحان حرفه‌ای که تلاش بالایی دارند و نتیجه مطلوبی ارائه میدهند، می‌سپاریم. پیگیری سفارش و فاکتورها نیز کاملا مکانیزه به دست نیروهای تیم‌مان انجام می‌شود.

برای بازاریابان و فعالان عرصه تجارت :
یکی از رایج‌ترین راه‌های کسب درآمد در دنیا، روش بازاریابی یا همان معرفی کار به کارفرماست. ما بخش عظیمی از درآمدمان را مدیون این عزیزان هستیم و برایشان ارزش زیادی قائل می‌شویم و به صورت دائم، مبلغ ۱۰٪‌ از سود هر پروژه را مستقیماً به حساب معرف یا بازاریاب واریز میکنیم. یعنی اگه پروژه‌ای به ارزش یک میلیون تومان به ما معرفی کنید و هزینه اجرایی خاصی نداشته باشد، مبلغ ۱۰۰ هزار تومان بدون هیچ دردسری به حسابتان واریز می‌شود. اگه فکر می‌کنید ارتباطات خوبی دارید و می‌توانید پروژه‌های زیادی را به ما معرفی کنید.

همین الان دست به کار شو که زندگیت رو متحول کنی …

برای مجموعه‌های همکار :
بر خلاف اکثر مجموعه‌هایی که همکارانشان را دشمن‌های خود می‌دانند، ما اعتقاد داریم همکاران ما می‌توانند بهترین دوستان ما باشند. همیشه از ایده‌های نو استقبال میکنیم و بر این باوریم که با همکاری دوستانه با مجموعه‌های همکار می‌شود به موفقیت‌های بزرگتری دست پیدا کرد. اگه مجموعه همکار ما هستید و در شهری دفتر کار دارید، با ما ارتباط برقرار کنید. شاید این همکاری یکی از بهترین همکاری‌های تمام عمرمان باشد.

راه‌های ارتباطی ما برای پاسخگویی به سوالات شما در اکثر ساعات شبانه روز باز هستند. تلگرام، واتساپ و همچنین سیستم گفتگوی پایین سایت یا در صورت نیاز تماس با شماره 09981186278.
بهترین و سریع‌ترین راه ارتباطی از طریق تلگرام است.
شما می‌توانید با جستجوی صنف خود، نمونه کارهای مشابه ما را ببینید. در صورتی که نمونه کار در زمينه فعالیت خود را نیافتید مي‌توانيد از میان نمونه کارهای موجود در سايت ایده بگیرید و توانايی طراحان ما را نسبت به موضوعات شغلی بسنجید.
تیم ما وب سایت، اپلیکیشن و … را به نحوی طراحی می‌کنند که بتوان در آینده تمام بخش‌های آن را بدون مشکلی ارتقا داد. همچنین شما می‌توانید سایر امکانات اضافی پکیج‌های جزئی را متناسب با نیاز خود، به کسب و کارتان اضافه نمایید.

این صفحه در شبکه های اجتماعی

تماس با ما :

ما بعد از سفارش پکیج‌ها اولین تماس را با شما برقرار خواهیم نمود و برای تنفیذ قرارداد الکترونیکی و مدیر فنی بعد از یک جلسه آنلاین با شما، اطلاعات فنی و خواسته‌های شما را طلب می‌کنیم تا بتوانیم بهترین همکاری را داشته باشیم.

در تمام مراحل کار اگر نیاز به راهنمایی و یا مشاوره داشتید می‌توانید با ما در ارتباط باشید:

preloader