پکیج ارتقاء شغلی فروشگاه مبلمان

از سری پکیج‌های صنفی

این پکیج از سری پکیج‌های کامل و حرفه‌ای در زمینه ارتقاء کسب و کار خدماتی آنلاین است و تمامی خدمات مورد نیاز یک کسب و کار اینترنتی را به صورت کامل و اختصاصی شامل می شود به طوریکه صفر تا 100 کسب و کار خدماتی آنلاین شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد و با استفاده از آن، سهم قابل توجهی از مشتریان را به سمت کسب و کار خدماتی خود سوق خواهید داد. خدمات در این پکیج به صورت کاملاً حرفه‌ای و با آپشن‌های اضافی چیده شده است تا شما کسب و کار خدماتی حرفه‌ای با بالاترین میزان بازدهی داشته باشید.

100 % تضمین شده

دارای شناسنامه اصالت

بیشتر بازدهی

پشتیبانی 24 ساعته

پکیج ارتقاء شغلی فروشگاه مبلمان

امروزه مبلمان در خانه ها به یکی از وسیله های کاربردی ، ضروری و جزئی جدایی ناپذیر در منازل تبدیل شده است . طوریکه که اگر در خانه ای مبل نباشد از نظر افراد ناقص به نظر میرسد. بیشتر ما اگر بخواهیم در منزل خود دکوراسیون را تغییر دهیم ابتدا به دنبال تعویض و خرید مبل از فروشگاه مبلمان می رویم ، چون میدانیم زیبایی منزل ما درگرو مبلمان است . در منازل امروزی ، کانون اصلی یک اتاق نشیمن مبل است . در گذشته تنوع مبل ها بسیار کم و انتخاب آنها بسیار ساده تر بود ؛ ولی امروزه با گسترش انواع مبل از نظر سبک، طرح و اندازه ، انتخاب کار دشواری شده است . شما می توانید با مراجعه به فروشگاه مبلمان آنلاین و انتخاب مبل موردنظر در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید .

انواع مبل در فروشگاه مبلمان :

– مبلمان مدرن یا راحتی : این مدل از مبل بسیار محبوب و پرطرفدار است چراکه با نشستن بر روی آنها می توانید احساس آرامش و راحتی داشته باشید . این مبل ها عمدتا تمام پارچه بوده و از چوب یا فلز در بدنه اصلی آنها استفاده نمی شود .

– مبلمان استیل یا سلطنتی : این نوع از مبل ها با داشتن منبت های زیاد مناسب افرادی هستند که تمایل دارند منزلشان به سبک پادشاهان و اشراف باشد. مبل های سلطنتی ارتفاع بلندتری نسبت به سایر مبل ها دارند و روی آنها منبت کاری سنگینی انجام شده است .

– مبلمان کلاسیک :این مدل از مبل بین دو سبک راحتی و سلطنتی قرار دارد زیرا از نظر ظاهری شبیه به مبل های سلطنتی هستند و آرامش و راحتی مبل های مدرن را دارند .از نظر قیمت هم معمولا بین مبلمان سلطنتی و راحتی قرار میگیرند .

وجود مبلمان باعث می شود تا شما بتوانید ترتیب قرارگرفتن وسایل دیگر را انتخاب کنید و در جای مناسب خود قرار دهید . مبل ها با ظاهرمناسبی که به منزل و یا محیط کار میدهند ، میتوانند بهترین گزینه برای ارائه‌ی نمای داخلی باشند . انتخاب مبلمان یکی از بهترین ، جذاب ترین و از همه مهمتر مشکل ترین بخش های دکوراسیون داخلی محسوب می شود . پیش از انتخاب مبلمان و و خرید آنها از فروشگاه مبلمان باید نکاتی را بدانید و به آنها توجه کنید .

موارد پیش از خرید از فروشگاه مبلمان :

– ابتدا اندازه‌ی اتاق نشیمن ، دیوار ، پنجره و .. را درنظربگیرید  و باتوجه به آن مبلمان را انتخاب کرده و با مراجعه به فروشگاه مبلمان خرید خود را انجام دهید.

– در اتاق نشیمن چیدمان های مختلف را درنظر بگیرید تا قبل از رفتن به فروشگاه مبلمان متوجه شوید چه تعداد و چه مدل از مبل را باید انتخاب کنید .

-قبل از مراجعه به فروشگاه مبلمان ابعاد در ورودی ، راه پله ها و … را اندازه بگیرید و دقت کنید که کاناپه ی موردنظر شما از در ورودی ساختمان داخل می آید یا خیر!!

– قبل از انتخاب مبل و خرید آن از فروشگاه مبلمان ، کاربری اتاق نشیمن را نیز درنظر بگیرید و توجه کنید که قرار است اتاق شما فقط برای پذیرایی از مهمان های رسمی مورد استفاده قرار بگیرد و یا محلی است برای دورهمی های خانوادگی ؟ قطعا خرید مبل برای این دوفضا باهم متفاوت است .

– حتما بقیه وسایل اتاق نشیمن را نیز در نظر بگیرید. شاید اتاق شما پارتیشن هایی به سبک مدرن و یا کلاسیک داشته باشد که باید بر این اساس مبلمان خود را در فروشگاه مبلمان  انتخاب کنید.

برای رویه‌‎ی مبلمان از چه پارچه ای استفاده کنیم؟

برای رویه‌ی مبلمان باید پارچه ای را انتخاب کنید که دربرابر آسیب های احتمالی ازجمله خراشیدگی، ساییدگی، لکه و شست وشو ، گرد و غبار مقاوم و ماندگاری داشته باشد . شما با مراجعه به سایت فروشگاه مبلمان میتوانید رویه ی مبل خود را انتخاب کرده و حتی خریداری کنید .

دونوع پارچه برای رویه‌ی مبلمان وجود دارد :

– الیاف طبیعی : ازجمله پارچه های کتان ، ابریشم ، چرم و پشمی

– الیاف مصنوعی : از جمله آکریلیک ، پلی استر، نایلون و چرم مصنوعی

هرکدام از این الیاف های طبیعی و مصنوعی ویژگی های خاص خود را دارند . مثلا پارچه های کتان در برابر ساییدگی ، تغییرر نگ و نخ کش شدن به خوبی مقاوم هستند ولی ایرادی که دارند این است که زود لک میشوند . چرم  در برابر ساییدگی و شست و شو انتخاب مناسبی است ولی در برابر خراشیدگی آسیب پذیر است . یکی از بهترین گزینه ها برای رویه مبل پلی استر است. زیرا دارای قابلیت شست وشو ، استحکام بالا ، کشسانی مناسب و جذب رطوبت کم میباشد.

فوم ها در مبلمان:

یکی دیگر از موارد مهم که در خرید مبل از فروشگاه مبلمان باید به آن دقت شود ، فوم ها و اسفنج ها هستند .

فوم ها به دو دسته ی سرد و گرم تقسیم می شوند که کیفیت فوم سرد بسیار بهتر از فوم گرم می باشد . زیرا فوم گرم بیشتر از 3 ماه قابل استفاده نخواهد بود و کیفیت و قابلیت خود را از دست می دهد و اصطلاحا میخوابد . یکی از راه های تشخیص دو فوم سرد و گرم این است که به آنها فشار وارد کنیم ، هرکدام که زودتر به حالت طبیعی خود بازگردد فوم به کار رفته در آن فوم سرد است.

گاهی هم ممکن است در ساخت تشک مبلمان از اسفنج استفاده شود که باید اسفنج آن 30 تا 35 کیلو باشد. زیرا این اسفنج ها سفت و قابل شست و شو هستند و شکل خود را ازدست نمی دهند .

فواید مبلمان در دکوراسیون داخلی :

مبلمان در دکوراسیون داخلی نقش بسزایی دارند و کیفیت طراحی دکوراسیون را افزایش می دهند . شما میتوانید بامراجعه به سایت فروشگاه مبلمان و مشاهده ی تصاویر چینش دکوراسیون های مختلف از آنها ایده گرفته و اجراکنید . ما در این قسمت به چند مورد از فواید مبلمان در دکوراسیون داخلی اشاره خواهیم کرد:

– زیبا شدن اتاق :

مبلمان می توانند با تغییر شکل فضای موجود در اتاق زیبایی خاصی را به آنجا ببخشند. ازنظر دیداری نحوه‌ی چیده شدن مبلمان ، میزان فاصله ی آنها از یکدیگر و نورمحیط به طراحی اتاق روحی تازه میبخشد .

– ایجاد محیطی آرام :

طراحان داخلی هنگام طراحی دکوراسیون یک اتاق ،مبل هایی  که مدرن هستند ویا  قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب را دارند به مشتری پیشنهاد می دهند تا هنگام استفاده از آنها در آرامش و راحتی باشند .برای مشاهده ی این مبل ها به سایت فروشگاه مبلمان مراجعه کنید .

– کیفیت بالای دکوراسیون داخلی :

طراحان داخلی اطلاعات زیادی را در انتخاب بهترین مبل در فروشگاه مبلمان  بر اساس شکل ، رنگ و طرح مبل دارند و میتوانند انتخاب مناسبی برای تغییر دکوراسیون یک منزل داشته باشند .

شرکت ویرا فرتاک گروس با بیش از ده سال سابقه با ارائه‌ی پکیج فروشگاه مبلمان برای ارتقاء کسب وکار شما ایده‌های ویژه ای داشته و شما را در این زمینه یاری می کند .

پکیج فروشگاه مبلمان به صورت کاملا حرفه ای با ارائه‌ی خدمات مورد نیاز باعث می شود تا هر روزه مشتریان خود را افزایش داده و بالاترین میزان فروش و سوددهی را داشته باشید .

                                         ما اینجا هستیم تا با ارائه ی پکیج های خود بهترین خدمات را به شما ارائه داده و نیازهای شما را در حوزه‌ی کسب و کار رفع کنیم.

1. پکیج حرفه‌ای طراحی سایت:

چرا طراحی سایت برای فروشگاه مبلمان شما ضروری است؟

در دنیای امروزی کسب و کارحتی فروشگاه مبلمان ، بدون تردید داشتن یک سایت فروشگاه مبلمان برای معرفی انواع مبل، انواع پارچه و فوم مبلمان ، خدمات و محصولات فروشگاه مبلمان امری مهم و ضروری به حساب می آید. به بیان دیگر کسب و کارهایی که در دنیای آنلاین جایگاهی ندارند ،مشتریان زیادی را از دست خواهند داد به دلیل اینکه هرفردی که قصد خرید محصول و یا دریافت خدمات مشخصی را دارد ، ابتدا جست و جوی خود را در اینترنت آغاز میکند سپس با تحقیق بیشتر اقدام به خرید میکند .

داشتن یک سایت فروشگاه مبلمان به سه مولفه ی خرید هاست ، ثبت دامنه و طراحی سایت به صورت همزمان نیاز دارد.هاست و دامنه هزینه ی زیادی ندارند و به صورت سالانه تمدید می شوند ولی بیشتر هزینه ها باید صرف طراحی سایت شود . این نکته را هم درنظر بگیرید که این هزینه یکبار پزداخت میشود و تا سال ها بعد که سایت فروشگاه مبلمان شما نیاز به طراحی مجدد داشته باشد ، نیازی پرداخت هزینه نیست.

پس می توان گفت که  با پرداخت یک هزینه ی اولیه می توانید در کسب و کار خود که فروشگاه  مبلمان است صاحب سایت فروشگاه مبلمان شده و سال ها مشتریان زیادی را به سمت فروشگاه مبلمان خود جذب کرده و درآمد زدایی کنید.هزینه ای که برای طراحی سایت فروشگاه مبلمان پرداخت کرده اید در مدت زمان کمی با سود بالا به شما بازخواهد گشت.

یکی از مزیت های طراحی سایت فروشگاه مبلمان این است که شما با نمایش و به روزرسانی محصولات و خدمات فروشگاه مبلمان خود می توانید مشتریان زیادی را جذب سایت و یا فروشگاه خود کرده و فروش خود را حتی به صورت اینترنتی افزایش دهید .

از دیگر مزیت های داشتن سایت فروشگاه مبلمان ، بازاریابی اینترنتی است . شما می توانید به جای صرف هزینه ی زیاد برای بازاریابی وتبلیغات حضوری فروشگاه خود ،سایت فروشگاه مبلمان خود را به گونه ای بهبود ببخشید که گوگل این تبلیغات را در شبانه روز برای شما انجام دهد .بنابراین داشتن یک وب سایت حرفه‌ای برای رشد و رونق فروشگاه مبلمان شما امری مهم و ضروری است.

در این مرحله ما برای شما سایتی فروشگاهی طراحی خواهیم نمود که تمامی ویژگی های زیر را شامل شود تا بتوانید با صرف کمترین هزینه ، مشتری بیشتری را به سمت فروشگاه مبلمان خود جذب کنید .

اخذ دامنه _ اخذ سرور _ طراحی قالب اختصاصی _ تنظیمات اولیه _ راه‌اندازی سامانه حرفه‌ای ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی و تماس _ تعریف منو و زیر منوها _ راه‌اندازی سپر امنیتی _ راه‌اندازی سپر اسپم _ سیستم افزایش سرعت و کشینگ _ راه‌اندازی سیستم ارتباط با مدیریت حرفه‌ای

راه‌اندازی سامانه آماری حرفه‌ای _ راه‌اندازی سیستم حرفه‌ای نظردهی کاربران _ راه‌اندازی پنل حرفه‌ای ادمین _ راه‌اندازی سیستم رزرو آنلاین _ راه‌اندازی ابزارهای سئو _ راه‌اندازی سیستم نظرسنجی حرفه‌ای _ راه‌اندازی پنل پیامک حرفه‌ای
صفحه‌ی اختصاصی معرفی تیم همکاران _ صفحه‌ی اختصاصی طرح‌ها ، پروژه‌ها و‌‌ نمونه کارها _ صفحه‌ی اختصاصی درباره‌ی ما _ صفحه‌ی اختصاصی تماس با ما _ طراحی صفحه‌ی اختصاصی بخش وبلاگ _ طراحی صفحه‌ی اختصاصی پرسش‌های متداول _ طراحی صفحه‌ی اختصاصی اصلی _ طراحی صفحه‌ی اختصاصی اخبار _ طراحی صفحه‌ی اختصاصی خدمات _ طراحی حرفه‌ای بخش گالری تصاویر
طراحی فرم حرفه‌ای پذیرش نمایندگان _ طراحی فرم حرفه‌ای استخدام _ طراحی فرم حرفه‌ای تماس _ طراحی پاپ آپ _ طراحی حرفه‌ای عضویت در خبرنامه _ طراحی حرفه‌ای بخش دسته‌بندی خدمات _ طراحی حرفه‌ای بخش جست‌وجوی پیشرفته و فیلتر _ طراحی حرفه‌ای بخش مقایسه‌ی خدمات _ طراحی حرفه‌ای بخش افزودن خدمات به علاقه‌مندی‌ها _ طراحی حرفه‌ای بخش اسلایدر _ طراحی حرفه‌ای بخش ثبت سفارش آنلاین
ورود محتوای صفحات اصلی سایت به تعداد ۲۰ صفحه _ طراحی صفحات اختصاصی به تعداد ۱۰ صفحه _ ورود انواع صفحات مقاله، اخبار و نمونه‌کار جمعاً به تعداد ۴۰ عدد (حداکثر ۱۰۰۰ کلمه)
دریافت سریع نماد اعتماد الکترونیکی _ دریافت سریع درگاه پرداخت _ بک‌آپ گیری منظم به صورت هفتگی _ بروز رسانی پلاگین‌ها و قالب به صورت هفتگی _ بهینه‌سازی حرفه‌ای صفحات _ طراحی رسپانسیو و سازگار با انواع صفحات نمایشگر

2. پکیج حرفه ای طراحی گرافیک:

طراحی گرافیک فرآیند ارتباطات بصری از طریق استفاده از تایپ ، فضا ، تصویر و رنگ است که وظیفه ی انجام آن به عهده ی یک طراح گرافیک (گرافیست) می باشد.

امروزه با رشد اینترنت و فضای مجازی طراحی گرافیک اهمیت بیشتری نسبت به زمان گذشته پیدا کرده است و به اوج شکوفایی خود رسیده است . در طراحی گرافیک اولین استفاده از ارتباط بصری ، انتقال ایده‌‌‌ ‌‌ها است. خطوط تصویری ، نمادها و دست خط ها ترکیب شده اند تا یک پیامی را برسانند . امروزه هم با استفاده از طراحی گرافیک می توانیم تصویرهایی را خلق کرده و پیام و داستانی را به مخاطب منتقل کنیم .حتی انتشارات ، لوگوها ، پوسترها، بیلبوردها ، اپلیکیشن ها، تبلیغات چاپ و … ، همه وهمه بدون گرافیک هیچ معنا و جذابیتی نخواهد داشت و برای مخاطب بسیار خسته کننده و کسل کننده خواهد بود .این طراحی گرافیک است که با تاثیرگذاری روی احساسات و ادراک انسانها به دنیای ما هویت بصری می بخشد.

طراحی گرافیک فروشگاه مبلمان به شاخه های متعددی تقسیم می گردد که میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

–  تصویرسازی

–  نشانه و آرم

–  نوشتار و طراحی حروف

– پوستر

–  طراح و تصویر

–  لیتوگرافی

 – ترکیب بندی

 طراحی گرافیک در ارتقاء فروشگاه مبلمان شما چه تاثیراتی خواهد داشت ؟ 

–  برندسازی فروشگاه مبلمان

– افزایش فروش و سود

– ایجاد حس اعتماد در مشتری

– محتواسازی با طراحی گرافیک

– انتقال پیام برند با طراحی گرافیک

– ماندگاری در ذهن مخاطب

– ایجاد حس متقاعد سازی در مخاطب

– ایجاد اتحاد بین کارمندان

– تشویق به حرفه ای بودن

در یک فروشگاه مبلمان ویترین ، ترکیب رنگ ها ، نحوه ی چیدمان و رفتار فروشنده بر تصمیم مشتری در خرید و یا عدم خرید کالای موردنظر تاثیر بسزایی دارد .در خریدهای اینترنتی این مفاهیم با عنوان اهمیت در طراحی گرافیک فروشگاه مبلمان مطرح می شود.

طراحی گرافیک فروشگاه مبلمان می تواند با ایجاد حس مثبت و انگیزه در مشتری ، فرایند خرید را برای او لذت بخش کرده و احتمال خریدهای بعدی مشتری از سایت را بالا ببرد .طراحی گرافیک فروشگاه مبلمان اگر مناسب باشد منجر به استقبال کاربران برای کسب اطلاعات فروشگاه مبل اینترنتی خاص نسبت به فروشگاه های رقیب و جذب مشتری می شود .

با درنظرگرفتن اهمیت طراحی گرافیک فروشگاه مبلمان و بالارفتن تعداد مشتریان ، فروش و سود بالایی حاصل می شود بنابراین در تبدیل یک مشتری عادی به مشتری وفادار موثر است

به طور خلاصه باید گفت طراحی گرافیک، عنصری لازم و ضروری در تجارت هم به صورت آنلاین و هم به صورت فیزیک است. در این پکیج به تمامی نیاز های گرافیکی شما پاسخ داده خواهد شد. این نیاز ها به صورت جزء به جزء در لیست زیر قرار دارد:

طراحی لوگو _ طراحی کارت ویزیت _ طراحی فاکتور فروش _ طراحی سربرگ _ طراحی کاتالوگ _ طراحی پاکت نامه _ طراحی کاغذ یادداشت _ طراحی استند طراحی بروشور _ طراحی بنر _ طراحی تراکت
طراحی بنر ۱۰ عدد _ طراحی فاو آیکون _ طراحی عکس به تعداد ۱۵۰ عدد _ طراحی آیکون‌های استفاده شده در سایت ۵۰ عدد
طراحی ۹۰ پست در ماه _ طراحی ۱۸۰ استوری در ماه _ طراحی ۶ کاور هایلایت _ طراحی لوگو اختصاصی شبکه‌ها‌ی اجتماعی

3. پکیج حرفه ای طراحی اپلیکیشن:

اپلیکیشن یک مجموعه ی نرم افزاری است که عملکرد خاصی را برای کاربران انجام می دهد و مهمترین ویژگی آن ، کاربردی بودن آن است. اپلیکیشن ها با نرم افزارهایی مانند نرم افزار سیستم عامل و یا زبان های برنامه نویسی متفاوت هستند. در واقع به نرم افزار هایی که در گوشی و یا کامپیوتر شما نصب هستند اپلیکیشن گفته می شود .  داشتن یک اپلیکیشن برای یک فروشگاه مبلمان امری مهم تلقی می شود .طراحی اپلیکیشن فروشگاه مبلمان به شما کمک می کند که تنوع مبلمان خود را در یک اپلیکیشنی که مشتری همواره با آن سرو کار دارد بالا ببرید.

پلتفرم اپلیکیشن فروشگاه مبلمان :

یک اپلیکیشن می تواند برای پلتفرم ها و سیستم های مختف طراحی و تولید شود .این پلتفرم ها هرکدام برنامه نویسی ویژه ی خود را دارند که به آن ها ، نسخه میگویند . مانند نسخه اندروید ، نسخه آی او اس ، نسخه ویندوز و …

ویژگی های یک اپلیکیشن فروشگاه مبلمان :

– اپلیکیشن فروشگاه مبلمان سرعت مناسب و قابل قبولی داشته باشد.

– طراحی اپلیکیشن فروشگاه مبلمان هزینه‌ی مناسب و معقولی داشته باشد .

– در اپلیکیشن فروشگاه مبلمان قالب گرافیکی اختصاصی طراحی شود .

– اپلیکیشن فروشگاه مبلمان طبق زمان مقرر و مناسبی آماده شود.

– اپلیکیشن فروشگاه مبلمان در هر زمانی قابلیت اضافه کردن امکانات بیشتر را داشته باشد.

– این اپلیکیشن فروشگاه مبلمان در دو نسخه‌ی اندروید و آی او اس طراحی شده باشد.

تفاوت وب سایت فروشگاه مبلمان و وب اپلیکیشن فروشگاه مبلمان :

–  بعضی از اپلیکیشن ها ، نسخه ی تحت وب دارند. یعنی در مرورگر نیز باز می شوند و همانند یک سایت قابل استفاده هستند .وب اپلیکیشن ها برنامه هایی هستند که بیشتر به عملکرد و کارکرد آنها توجه میشود و محتوای آنها اهمیتی ندارد . برخلاف وب اپلیکیشن ها ، وب سایت ها بر محتوا تاکید میکنند .

–  یکی دیگر از تفاوت های این دو این است که وب سایت یک مطلب را برای همه ی مخاطبان به طور یکسان نشان می دهد اما وب اپلیکیشن مطالب مختلف را طبق تعاملاتی که با کاربر داشته و بر اساس سلیقه ی کاربران پردازش کرده و نمایش می دهد.

–  یک کاربر برای مشاهده و استفاده کردن از اطلاعات یک وب سایت ، باید هربار به اینترنت متصل شود اما در وب اپلیکیشن تنها یکبار کافی است به اینترنت متصل شوید تا بتوانید با استفاده از مخزن برنامه (کش اپلیکیشن) به صورت آفلاین هم به آن اطلاعات دسترسی داشته باشید.

 

دارای پنل اختصاصی مدیریت در پنل سایت _ دارای قابلیت طراحی و اختصاصی کردن صفحه‌ی اول توسط مدیر _ دارای اسلایدرهای اختصاصی متعدد عکس _ دارای اسلایدر نمایش تصاویر _ طراحی صفحه‌ی مراحل پرداخت _ طراحی صفحات اختصاصی _ طراحی صفحه‌ی تماس با ما _ طراحی صفحه‌ی درباره‌ی ما _ طراحی صفحه‌ی شرکت خدماتی_ طراحی صفحه‌ی وبلاگ

4. پکیج حرفه ای سوشال مدیا:

منظور از سوشال مدیا یا شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها یا برنامه هایی است که به افراد این امکان را می دهد تا مطالب موردنظرشان را بسیار سریع ، موثر و درزمان مقرر اشتراک گذاری کنند. سوشال مدیا به تمامی وسیله های ارتباطی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند اجازه میدهد تا محتوای خود را به طور گسترده اشتراک گذاری کرده و با مردم در هرجای دنیا تعامل داشته باشند .

مهمترین موردی که باعث منحصر به فرد شدن سوشال مدیاها شده است این است که سوشال مدیاها بسیار گسترده و بدون سانسور هستند. با اینکه بسیاری از شرکت های رسانه ی رسمی محدودیت هایی را اعمال میکنند ، اما بازهم آزادی های اجتماعی و سیاسی این شبکه ها نسبت به رسانه های تلوزیونی بیشتر است .

شما می توانید با استفاده از سوشال مدیا برای فروشگاه مبلمان خود جذب مشتری کرده و به فروش بالایی برسید .

انواع سوشال مدیا :

رسانه های اجتماعی بر اساس خدماتی که ارائه میدهند به دسته های مختلفی تقسیم میشوند :

–  شبکه های اجتماعی : این دسته از سوشال مدیا برای اشتراک گذاری ایده ها و افکار و مطالب کاربران و همچنین تعامل کاربران با یکدیگر می باشد. مانند فیسبوک

– شبکه های رسانه ای : این شبکه ها محتواهایی از جمله فیلم و عکس را اشتراک گذاری میکنند و سایر کاربران آن را دیده و می توانند نظر خود را بیان کنند . مانند اینستاگرام

– شبکه های بحث و گفتگو : این شبکه ها بهترین گزینه برای ایجاد یک بحث عمیق بین کاربران هستند. در این نوع از سوشال مدیا ،کاربران میتوانند در رابطه با موضوع مطرح شده نظر خود را بیان کنند و سایر کابران هم به آن نظرات پاسخ بدهند.

کسب درآمد فروشگاه مبلمان از سوشال مدیا :

سوشال مدیا به دلیل سهولت در استفاده و داشتن مزیت های کاربردی ، باعـث شود تا به یک بخش مهم از بازاریابی برای مشاغل تبدیل شود . رشد کسب و کار فروشگاه مبلمان با استفاده از سوشال مدیا به توجه و تلاش بازاریابی نیاز دارد تا بتواند مشتری را جذب کند . شما در کوتاه مدت می توانید از طریق سوشال مدیا دیده شده و رشد و پیشرفت کنید .

برای رسیدن به این هدف  در ابتدا باید از قرار دادن مطالب و عناوین تکراری از فروشگاه مبلمان خود ، خودداری کنید زیرا این مطالب مورد توجه قرار نمیگیرند .

قدم دیگر این است که در سوشال مدیای فروشگاه مبلمان خود در مورد نیاز مشتری صحبت کنید تا بتواند اطلاعات لازم  را کسب کند و راحت تر از فروشگاه مبلمان شما خرید کند .

اگر از سوشال مدیا برای فروشگاه مبلمان خود استفاده می کنید باید بتوانید با مشتریان خود ارتباط دوطرفه برقرار کنید و نظرات آنها را در راستای بهبود عملکرد خود جویا شوید .

شما میتوانید با استفاده از پیج های اینستاگرام و کانال های تلگرام و… مشتری های زیادی را جذب فروشگاه خود کنید و خیلی زود به سود برسید .

مزایای سوشال مدیا :

– شبکه های مجازی بهترین راه تبلیغات هستند .

– شبکه های مجازی ایجاد شغل می کنند و پلتفرمی مناسب برای دسترسی به آگهی های استخدام هستند .

– اطلاعات را سریعتر از رسانه های دیگر پخش می کنند .

– برقراری ارتباط با افراد را به صورت مجازی در هرکجای دنیا ممکن می سازند .

– شبکه های مجازی سرگرم کننده هستند .

تیم فرتاک با تجربه مدیریت صدها پیج اینستاگرام، بهترین استراتژی را برای پیج اینستاگرام فروشگاه مبلمان شما اجرایی خواهد کرد تا ضمن داشتن پیجی حرفه‌ای ، بیشترین بازدهی را داشته باشید و سهم بالایی از مخاطبین سوشال مدیا را به مجموعه داوطلبان کسب و کار خدماتی خود بیافزایید.

نصب برنامه _ اختصاص مناسب‌ترین id _ تشریح کامل و جذاب کسب و کار خدماتی در Bio _ اعمال اصول امنیتی پیج _ جست‎‌وجو و انتخاب کاربردی‌ترین هایلایت‌ها _ بارگذاری تصویر لوگو

(بارگذاری پست تصویری/ بارگذاری پست ویدئویی/ بارگذاری IGTV / بارگذاری کپشن) جمعاً روزانه 3 پست _ بارگذاری استوری روزانه 6 عدد _ استفاده از ابزارهای استوری برای افزایش تأثیرگذاری (نظرسنجی، سوال، کوئیز، گیف و …) _ استفاده از ابزارهای پست برای افزایش بازدید (Alt، لوکیشن، تگ و …) _ بارگذاری هشتگ _ لایک کامنت‌ها _ پاسخگویی کامنت‌ها _ پاسخگویی دایرکت‌ها _ فالو و آنفالو هدفمند

آنالیز پیج‌های رقبا و ایجاد وجه تمایز در پست‌های پیج شما _ آنالیز اطلاعات آماری پیج شما و راهبرد هدفمند (شناسایی رنج سنی مشتریان_ شناسایی جنسیت اکثر مشتریان_ شناسایی راه‌های ورود مشتریان به پیج _ شناسایی پست‌های پربازده و فوکوس روی آن‌ها _ شناسایی استوری‌های پربازده و فوکوس روی آن‌ها _ شناسایی علاقه و سلیقه مشتریان _ شناسایی نیاز مشتریان _ شناسایی هشتگ‌های پربازده در زمینه‌ی فعالیت شما) _ شناسایی ساعات طلایی در پیج شما _ آنالیز کامنت‌ها و شناسایی مشتریان هدف
طراحی چالش جهت ارتقای پیج _ طراحی نظرسنجی جهت افزایش جذابیت و ارتقای پیج _ زمان‌بندی فعالیت پیج با توجه به ساعات طلایی شناسایی شده _ ارائه بیزینس پلن برای بهبود روند مدیریت پیج _ ارائه گزارش ماهانه از عملکرد پیچ _ ارسال پیام به دایرکت مشتریان جهت بازاریابی _ ارسال کامنت در سایر پیج‌ها، جهت بازاریابی _ طراحی مسابقه جهت ارتقای پیج _ تبلیغ در پیج‌های پر بازده با هزینه‌ی کارفرما _ جذب فالوئر هدفمند _ تعامل با مشتریان هدف و مجاب کردن آن‌ها _ افزایش بازدید پیج در جستجوها

5. پکیج حرفه‌ای بهینه سازی و سئو:

به جرات می توان گفت مهمترین قسمت برای هر سایت ، سئو است . قطعاً برای سایت فروشگاه مبلمان شما به دست آوردن رتبه‌ی یک گوگل و افزایش بازدید یک امر اجتناب ناپذیر است و می تواند در ارتقاء کسب وکار شما بسیار تاثیرگذار باشد .

و اما سئو چیست ؟

به مجموعه ای از روش ها برای تغییر استراتژیک وبسایت ها گفته میشود . این فرایند به بیان مهمترین عوامل مرتبط با صفحه و افزایش اهمیت آن در صفحه نتایج جستجو میپردازد.

اهداف سئو درسایت فروشگاه مبلمان چیست؟

–  سئو سایت فروشگاه مبلمان تاثیر چشمگیر و زیادی در بازدید از سایت دارد .

– سئو سایت فروشگاه مبلمان باعث ایجاد برند می شود .

– سئو سایت فروشگاه مبلمان باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد .

– سئو باعث می شود تا سایت فروشگاه مبلمان شما در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه‌ی بهتری برخوردار شود .

– سئو باعث افزایش فروش محصولات فروشگاه مبلمانتان خواهد شد .

– سئو سایت فروشگاه مبلمان بهترین ابزار برای تبلیغات است .

کلماتی که کاربران در موتورهای جستجو به دنبالش هستند از اهمیت بالایی برخوردار است . تجربه نشان داده است که مشتریان از طریق گوگل به مراتب راحت تر جذب سایت و فروشگاه مبلمان شما خواهند شد و وجود سایت سئو شده موفقیت فروشگاه شما را تضمین خواهد کرد. بازدید از طریق سئو بر هر نوع تبلیغی برتری داشته و هزینه‌ی کمتری را نیز برای شما در پی خواهد داشت .

بدون شک بدست آوردن رتبه‌ی بالا در گوگل برای یک فروشگاه اینترنتی امری مهم و ضروری تلقی میشود. اگر شما نتوانید کاربران را به کلیک کردن روی لینک سایت خود ترغیب نمایید، فروش سایت شما به شدت افت خواهد کرد. بنابراین هرچه رتبه‌ی سایت فروشگاه مبلمان شما در گوگل بالاتر باشد، کلیک بیشتری نیز دریافت میکنید واین موضوع باعث افزایش ترافیک و در پی آن افزایش نرخ فروش خواهد شد

حال برای اینکه بتوانید از فروش محصولات فروشگاه مبلمان خود به صورت آنلاین کسب درآمد کرده و به سود بالایی برسید باید سایتی داشته باشید که به ازای عبارات مرتبط و مناسب در گوگل نتیجه داشته باشد. انتخاب این کلمات کلیدی و سئو سایت خود را به تیم متخصص و باتجربه ی فرتاک بسپارید . ما با ارائه ی پکیج ارتقاء شغلی فروشگاه مبلمان در این زمینه در کنار شما هستیم تا بهینه‌سازی و سئو سایت فروشگاه شما به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد.

تعیین کلمه‌کلیدی کانونی و مشتق _ تنظیم و کانفیگ افزونه سئو _ ویرایش مقالات در راستای سئو کلمات کلیدی _ ویرایش خدمات در راستای سئو کلمات کلیدی _ بهینه‌سازی تصاویر محتوا _ شبکه لینک‌های داخلی _ بهینه‌سازی موتورهای جستجوگر برای سایت _ پیاده‌سازی استراتژی بروز رسانی و پویاسازی سایت در راستای سئو _ رعایت اصول استاندارد محتوا در راستای سئو

این بخش به گونه‌ای است که در کلمات‌کلیدی مشتقِ کلمه‌ی کلیدی کانونی به تعداد ۵ سیلاب در هر عبارت و در مدت زمان تقریبی ۴ الی ۵ ماه انجام پذیر خواهد بود. قابل ذکر است این زمان تقریبی بوده و بسته به سختی کلمه‌ی کلیدی و رقبا، افزایش پیدا می‌کند.

این بخش به گونه‌ای است که در کلمات‌کلیدی مشتقِ کلمه‌ی کلیدی کانونی به تعداد ۴ سیلاب در هر عبارت و در مدت زمان تقریبی ۵ الی ۶ ماه انجام پذیر خواهد بود. قابل ذکر است این زمان تقریبی بوده و بسته به سختی کلمه‌ی کلیدی و رقبا، افزایش پیدا می‌کند.

این بخش به گونه‌ای است که در کلمات‌کلیدی مشتقِ کلمه‌ی کلیدی کانونی به تعداد ۳ سیلاب در هر عبارت و در مدت زمان تقریبی ۶ الی ۷ ماه انجام پذیر خواهد بود. قابل ذکر است این زمان تقریبی بوده و بسته به سختی کلمه‌ی کلیدی و رقبا، افزایش پیدا می‌کند.
این بخش به گونه‌ای است که در کلمات‌کلیدی مشتقِ کلمه‌ی کلیدی کانونی به تعداد ۲ سیلاب در هر عبارت و در مدت زمان تقریبی ۷ الی ۸ ماه انجام پذیر خواهد بود. قابل ذکر است این زمان تقریبی بوده و بسته به سختی کلمه‌ی کلیدی و رقبا، افزایش پیدا می‌کند.
این بخش به گونه‌ای است که در کلمه کلیدی کانونی در مدت زمان بیش از یکسال با توجه به سختی کلمه‌ی کلیدی کانونی و رقبا، انجام پذیر خواهد بود.

6. پکیج حرفه‌ای تولید محتوا:

یکی از عواملی که امروزه به مهمترین عامل افزایش فروش در کسب و کارها تبدیل شده است ، تولید محتوا میباشد.

شما میتوانید با ارائه ی محتوای بکر و باکیفیت، تاثیر اولیه و مثبتی را روی مشتریان فروشگاه مبلمان خود گذاشته و فروش خود را بالا ببرید.

اهمیت تولیدمحتوا در کسب و کار :

– معرفی هویت کسب کار خود با تولید محتوا : برای معرفی فروشگاه مبلمان خود به کاربران باید از تولیدمحتوا در قالب متنی ، ویدئویی و.. استفاده کنید که در آن در مورد فروشگاه مبلمان صحبت کرده و بتوانید با مخاطب ارتباط برقرار کنید .

– معرفی خدمات و محصولات : امروزه اکثر افراد برای خریداری یک محصول ابتدا نام آن را در گوگل جستجو میکنند. برای اینکه سایت فروشگاه مبلمان شما در صفحه ی اول گوگل قرار بگیرد باید بتوانید تولیدمحتوای سئو شده انجام دهید.یعنی محتوا را طوری بنویسید که موردپسند موتورهای جستجو قرارگیرد.

– افزایش ترافیک و بازدید : برای افزایش بازدید سایت خود به جز تبلیغات میتوانید از تولیدمحتوا برای سایت فروشگاه مبلمان خود استفاده کنید .شما با استفاده از تولیدمحتوای متنی ، صوتی و تصویری و … می توانید به یکی از پربازدیدترین سایت های فروشگاه مبلمان تبدیل شوید.

– بازاریابی ارزان : یکی از دلایل اهمیت تولیدمحتوا برای سایت فروشگاه مبلمان، بازاریابی ارزان و کم هزینه می باشد . چون شما میتوانید محتوا را با کمترین هزینه و زمان ممکن تولید کنید و بهترین نتایج را دریافت کنید .

– افزایش فروش : با کمک تولیدمحتوای بهینه و جذاب شما میتوانید کاربران موردنظر خود را واردسایت فروشگاه مبلمان خود کرده و کالاها و خدمات خود را به آنها معرفی کنید . خواهید دید که چگونه با کمک تولید محتوای خوب ، بیشترین فروش را خواهید د اشت.

رشد کسب و کار با تولید محتوا :

محتوایی که شما برای سایت فروشگاه مبلمان خود ایجاد می کنید با میزان رشد کسب و کار شما ارتباط مستقیم دارد .شما با تولیدمحتوای بکر و جذاب خود میتوانید مشتریان زیادی را به سمت فروشگاه مبلمان خود جذب کرده و اعتماد آنها را جلب کنید.

این را بدانید که برای تولیدمحتوا سایت فروشگاه مبلمان باید موضوعات تکراری را کنار گذاشته و به دنبال مطالب جدید باشید که مخاطب شما متوجه تفاوت مطالب شما با رقبایتان شود .این باعث میشود که مخاطب به سایت شما علاقمند شده و فروش شما را بالا ببرد.

شرکت ویرافرتاک با داشتن بیش از 10 سال سابقه کار در این حوزه به همراه کادری مجرب و متخصص ، شما را در مسیر توسعه ی کسب و کارتان همراهی کرده و بهترین خدمات و ایده هارا به شما عزیزان ارائه خواهد کرد .

تولید محتوا‌ی متنی مقاله، اخبار و نمونه‌کار به تعداد ۴۰ مورد (حداکثر ۱۰۰۰ کلمه) _ تهیه ۲ تیزر یک دقیقه‌ای از خدمات نمونه _ طراحی بنر ۱۰ عدد _ طراحی اسلایدر به تعداد ۸ اسلاید _ لوگو موشن یک عدد _ سناریو و محتواسازی برای صفحات اصلی ۱۰ صفحه
کپشن نویسی شبکه‌های اجتماعی ۹۰ عدد در ماه _ انتخاب هشتگ ۲۷۰ عدد در ماه _ ساخت تیزر یک دقیقه‌ای از نمونه خدمات ۳ عدد _ ویرایش عکس آماده ۵۰ عدد _ ویرایش ویدئوهای آماده‌ی یک دقیقه‌ای ۲۰ عدد _ طراحی کاور ویدئو ۲۰ عدد _ طراحی محتوای کاورهای هایلایت ۶ عدد _ طراحی گرافیکی از خدمات و عکس‌های آماده‌ی استوری ۱۸۰ عدد در ماه

7. نرم افزار جامع مدیریتی:

امروزه استفاده از نرم افزار حسابداری برای کسب و کارهای فروشگاهی رواج یافته است. نرم افزار حسابداری موجب سرعت بخشیدن و آسان تر شدن رسیدگی به امورمالی و بخش حسابداری فروشگاه مبلمان شما می شود . استفاده از نرم افزارهای حسابداری در فروشگاه مبلمان شما موجب رونق و سوددهی بیشتری در کسب و کار شما میشود.

مزایای نرم افزارهای حسابداری در فروشگاه مبلمان :

– عملیات حسابداری فروشگاه مبلمان در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

– نرم افزار حسابداری در فروشگاه مبلمان، باعث دقت بیشتر و همچنین خطای کمتر می شود .

– با استفاده از نرم افزارهای مختلف می توان به نرم افزار حسابداری دسترسی داشت .

-با استفاده از نرم افزار حسابداری گزارش کار روزانه فروشگاه مبلمان با دقت بالا و در کمترین زمان تولید میشود .

– اطلاعات فاکتورهای فروشگاه مبلمان شما با دقت بالا و بدون اشتباه سازماندهی و ثبت می گردد.

– با استفاده از نرم افزار حسابداری می توان موقعیت جریان وجه نقد را پیش بینی کرد .

– منحنی یادگیری که در نرم افزار حسابداری وجود دارد موجب آموزش صحیح ، جهت استفاده از سیستم حسابداری برای صاحب تجارت می شود .

نرم افزارحسابداری دودوتا چیست؟

دودوتا یک برنامه ی نرم افزارحسابداری است که با نصب آن  بر روی گوشی ، کارتخوان های دودوتا ، تبلت یا رایانه میتوانید کارهای حسابداری فروشگاه مبلمان خود را بدون اینکه به حسابدار و یا دانش حسابداری نیاز داشته باشید ، به سادگی و بسیار سریع انجام دهید.

نرم افزار حسابداری دودوتا در بستر اندروید طراحی شده است و دارای سه نسخه ی عادی حرفه ای و تحت وب می باشد.

قابلیت نرم افزار حسابداری دودوتا :

– قابلیت اتصال از طریق کابل ، بلوتوث و وای فای به کلیه بارکدخوان ها ، چاپگرها و ترازوی دیجیتال

– چاپ مستقیم و به اشتراک گذاری فاکتور ، صورت حساب و گزارشات از طریق پیامک ، تلگرام و ایمیل و …

– بدون نیاز به اینترنت؛ امنیت اطلاعات مالی ( لیست مشتریان ، میزان فروش و …) ؛عدم دسترسی شرکت سازنده و هکرها به اطلاعات مالی شما

– تبدیل دوربین دستگاه به بارکدخوان وحذف تایپ نام کالا و ساخت کاتالوگ های دیجیتال؛ ارسال خودکار پیامک در سررسید چک ها همراه با پنل مدیریتی

–  خرید آنلاین و فعال سازی قفل دیجیتال بلافاصله بعد از خرید و فعال کردن سریع قفل درصورت مفقودی دستگاه یا حذف نرم افزار ؛ امکان معرفی نرم افزار به اداره ی دارایی و دریافت فاکتوررسمی

 

ثبت خدمات _ امکان ثبت خدمات با استفاده از بارکدخوان _ ثبت اموال _ ثبت درآمد و هزینه‌ها _ ثبت مشخصه‌های خدمات _ ثبت اطلاعات حساب مانند شماره حساب، شماره کارت و … و اتصال به کارتخوان
مدیریت خرید و فروش خدمات _ ارائه فاکتور خرید و فروش _ مدیریت ظرفیت انبار _ مدیریت صندوق _ مدیریت نقد و بانک _ مدیریت چک _ امکان تنظیم یادآور و ارسال sms در بخش مدیریت چک _ مدیریت کاربران و تعیین سطح دسترسی
قابلیت اتصال به کارتخوان‌های اندرویدی _ پنل پیامکی _ آلبوم دیجیتال _ امکان شخصی‌سازی فاکتور و گزارشات از قبیل افزودن لوگو، امضا و …) _ پرداخت مالیات در تاریخ مشخص _ ارسال فاکتور به چاپگر در ثبت سریع _ اعمال تورم (افزایش قیمت) بر روی تمامی یا گروهی از خدمات _ تعیین درصد فروش هر ویزیتور و کارمند در حساب شناور و امکان گزارش‌گیری از آن _ دارای پرتال آموزش نرم‌افزار بدون نیاز به دانش حسابداری _ دارای CRM دانش‌پژوهان _ دارای پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی آنلاین و سریع

8. پکیج حرفه‌ای ربات‌های مدیریتی:

ربات یک ماشین قابل برنامه ریزی است که میتواند وظایفی که از پیش برایش تعیین شده را به صورت خودکار انجام دهد و با دنیای اطراف خود در تعامل باشد. در دنیای امروزی که اینترنت همه جای دنیا در دسترس است، فاصله‌ی مکانی و جغرافیایی معنایی ندارد و شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی با مشتریان فروشگاه مبلمان خود ارتباط برقرار کرده و از انتقادات و پیشنهادات آنها در راستای بهبود کیفیت محصولات مبلمان خود استفاده نمایید.

ربات تلگرام ، دستیاری قدرتمند برای پیشرفت کسب وکار شما :

تلگرام در این زمینه یک برتری کلیدی نسبت به سایر شبکه های اجتماعی دارد و آن امکان استفاده از ربات تلگرام است. یک ربات تلگرام می تواند کارهایی نظیر مدیریت کانال یا گروه ، ارسال پست های زمان دار، نظرسنجی از اعضای کانال و… برای شما انجام دهد.

به کمک ربات تلگرام می توانید فروشگاه مبلمان خود را معرفی کرده و محصولاتتان را از طریق تلگرام به فروش برسانید. همچین به کمک ربات تلگرام میتوانید نظرات مشتریان را درباره‌ی محصولات فروشگاه مبلمان خود و خدمتی که ارائه میدهید ، جویا شوید. ربات تلگرام باعث شده است که این شبکه‌ی اجتماعی به یک کانال بازاریابی کارآمد تبدیل شود و فروش محصولات فروشگاه مبلمان شما را به میزان چشمگیری افزایش دهد .

نقش ربات اینستاگرام در کسب و کار :

ربات اینستاگرام ، مانند کارمندی است که شما اورا برای اداره ی پیج فروشگاه مبلمان خود استخدام کرده اید. ربات اینستاگرام میتواند کارهایی نظیر فالو کردن ،کامنت گذاشتن و دایرکت فرستادن را انجام میدهد . ربات اینستاگرام مانند یک کارمند 24 ساعته برای پیج اینستاگرام فروشگاه مبلمان شما عمل میکند و با کاربران دیگر بدون آنکه خودشان متوجه این موضوع شوند ارتباط برقرار کرده و در راستای پیشرفت کار شما تلاش میکند .

وظایف ربات اینستاگرام :

– فالوکردن کاربران به صورت خودکار

– آنفالو کردن به صورت خودکار

– کامنت گذاری خودکار

– لایک خودکار

– ارسال پیام در دایرکت

– ارسال پست

کلام آخر در مورد ربات مجازی :

اگر شماهم به فکر استفاده از ربات برای شبکه های اجتماعی فروشگاه مبلمان خود افتاده اید ، پیشنهاد میکنیم که یک ربات مناسب تهیه کنید و به صورت حرفه ای فعالیت کنید. زیرا داشتن یک ربات میتواند به افزایش درآمد و سوددهی شما کمک بسیاری کند. عملکرد این ربات‌ها به گونه‌ای است که چندین متخصص و کارمند بدون خستگی برای شما به صورت شبانه روزی کار می‌کنند. 

ربات ارسال پیام گروهی به شماره‌ها _ ربات فوروارد پیام به همراه عکس، ویدئو و … _ ربات استخراج شماره تلفن اعضای گروه‌ها _ ربات ارسال پیام متوالی در گروه‌ها
ربات ارسال پیام به شماره‌ها _ ربات ارسال پیام به idها _ ربات استخراج اطلاعات اعضای گروه‌ها _ ربات اد کردن اعضا (id) به گروه شما _ ربات ارسال پیام متوالی در داخل گروه‌ها
ربات مخصوص گروه‌های حمایتی _ ربات فالو کننده‌ فالوئرها و لایک‌کنندگان پیج هدف _ ربات معماری اکسپلور _ ربات لایک کامنت _ ربات آنفالو و آنریکوئست خودکار _ ربات چک استوری انبوه _ ربات تشخیص و حذف فالوئرهای فیک _ ربات دانلود از اینستاگرام (عکس، فیلم، پروفایل و ….) _ ربات سوئیچ اکانت _ قابلیت استفاده در تعداد نامحدود پیج
ربات کلیک بر روی سایت شما در نتایج جستجو در گوگل (در کلمات کلیدی مختلف) _ ربات پیدا کردن جایگاه سایت شما در کلمات کلیدی مختلف (در گوگل) _ ربات کلبک بر روی بک لینک شما در ریپورتاژ (برای ایندکس سریع بک لینک‌های شما) _ ربات بازدید مستقیم از سایت شما با ipهای مختلف برای بهبود رتبه الکسا

9. پکیج حرفه‌ای پشتیبانی:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، نرم افزاری برای سایت فروشگاه مبلمان ارزش و اهمیت دارد که خدمات پشتیبانی را برای مشتریان فروشگاه مبلمان ارائه دهد. درحقیقت مهمترین و اصلی ترین بخش یک سایت فروشگاه مبلمان ، پشتیبانی از محصولاتی است که به مشتریان ارائه میدهید. عمدتا بخش زیادی از رضایت مشتریان همواره در خدمات پس از فروش و پشتیبانی ایجاد میشود. براین اساس، فروشگاهی میتواند خدمات خود را به بهترین نحو و کیفیت بالا ارائه دهد که ارتباط با مشتریان فروشگاه مبلمان خود را هدف اصلی قرار دهد و صرفا فقط فروش محصولات فروشگاه مبلمان برای آن اهمیت نداشته باشد.

حتما برای شما هم پیش آمده که وقتی نرم افزاری را تهیه میکنید زمان هایی پیش می آید که در فعالیت آن مشکلاتی بوجود می آید و شما برای رفع مشکلات نیاز به راهنمایی سازنده‌ی آن نرم افزار دارید . در این صورت شما باید با پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و از آنها کمک بگیرید. برای فروشگاه مبلمان نیز همینطور است. پشتیبانی سایت فروشگاه مبلمان باید مهمترین بخش سایت شما باشد تا بتوانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و به سوالات آنها پاسخ دهید. با داشتن بخش پشتیبانی سایت فروشگاه مبلمانتان مشتری به شما اعتماد کرده و میتوانید فروش خود را افزایش داده و حتی برندسازی کنید.

وظایف تیم پشتیبانی سایت فروشگاه مبلمان :

تیم پشتیبانی فروشگاه مبلمان باید به انجام وظایفی چون بروزرسانی ها، رفع مشکلات ، حفظ ونگهداری سایت بپردازند.هیچ سایتی وجود ندارد که دچار مشکل نشود و یا به پشتیبانی نیاز نداشته باشد. شما باید 3ماه یکبار سایت فروشگاه مبلمان خود را بروزرسانی کرده و مشکلات آن را رفع کنید تا از رقبای کسب و کار خود عقب نمانید.

تیم پشتیبانی فرتاک، تمام دوره های لازم و مربوط به پشتیبانی را طی کرده و تجربیات و تخصص لازم را در این زمینه کسب کرده است و میتواند مشکلات مربوط به سایت فروشگاه مبلمان شما را به خوبی پشتیبانی و رفع کند .

قطعا بروز بودن و تازه بودن تمامی اجزای کسب و کار خدماتی‌تان می‌تواند مخاطب‌های شما را بیشتر کند و خدمات را بیشتر از قبل به نمایش بگذارد.

ما در در طول ۲ ماه این پکیج را برای شما آپدیت نگه میداریم تا پیشرفت و بروز بودن را در کنار هم بچشید.

تولید محتوا‌ی متنی مقاله، اخبار و نمونه‌کار به تعداد ۴۰ مورد (حداکثر ۱۰۰۰ کلمه) _ تهیه ۲ تیزر یک دقیقه‌ای از خدمات نمونه _ طراحی بنر ۱۰ عدد _ طراحی اسلایدر به تعداد ۸ اسلاید _ لوگو موشن یک عدد _ سناریو و محتواسازی برای صفحات اصلی ۱۰ صفحه

کپشن نویسی شبکه‌های اجتماعی ۹۰ عدد در ماه _ انتخاب هشتگ ۲۷۰ عدد در ماه _ ساخت تیزر یک دقیقه‌ای از نمونه خدمات ۳ عدد _ ویرایش عکس آماده ۵۰ عدد _ ویرایش ویدئوهای آماده‌ی یک دقیقه‌ای ۲۰ عدد _ طراحی کاور ویدئو ۲۰ عدد _ طراحی محتوای کاورهای هایلایت ۶ عدد _ طراحی گرافیکی از خدمات و عکس‌های آماده‌ی استوری ۱۸۰ عدد در ماه

در مجموع این پکیج 40 میلیون تومان می باشد .

که با 20 درصد تخفیف 

32 میلیون تومان محاسبه می گردد.

سوالات متداول

شما برای تهیه‌ی هر کدام از پکیج‌های جزئی که در این پکیج جامع قرار دارد هزینه های بالایی به صورت جداگانه باید بپردازید. اما در اینجا شما با یک تخفیف شگفت انگیز می‌توانید تمامی این پکیج‌ها را تهیه نمایید.

همانطور که در قبل اشاره شد ما صفر تا صد کسب و کار شما را در قالب یک پکیج جامع طراحی و مدیریت خواهیم کرد تا شما دیگر نیازی به اینکه ذهن‌تان را درگیر دنیای مجازی کنید نداشته باشید و بر کسب و کار آفلاین خود تمرکز نمایید.

 پیشنهاد می‌کنم نمونه کارهای طراحی ما را ببینید و خودتان را در جایگان آن مشتریان تصور کنید که آن‌ها چه نیازی داشتند و از طرحشان چه خروجی هایی دریافت کردند. تیم ما سال‌هاست که در این زمینه فعالیت داشته و با  مشاغل و سلیقه‌های زیادی کار انجام داده‌ایم و توانستیم رضایت آن‌ها را جلب نماییم. کافیه است به ما اعتماد کنید و حوصله به خرج دهید. با این حال نگران نباشید. اگر حس کردید طرح مورد پسندتان نیست، تا جایی که مورد پسندتان قرار گیرد، آن را تغییر خواهیم داد. هر سفارش طراحی در این مجموعه با همفکری یک تیم طراحی حرفه‌ای که بیش از ۱۰ سال سابقه کار موفق در بازار دارند انجام میشود. خیالتان راحت باشد که بازار هدف شما و مشتریانتان را به خوبی میشناسیم. فرمی که هنگام ثبت سفارش تکمیل می‌کنید و همفکری‌هایی که در ابتدای سفارش از خودتان گرفته می‌شود، شما را به طرح دلخواهتان نزدیکتر می‌کند.

از طریق سایت و با مراجعه به صفحه خدمات مورد نظرتان و بعد از کسب اطلاعات کافی، دکمه ثبت سفارش را بزنید. 

بعد از تکمیل فرم، پرداخت و نهایی شدن سفارشتان ، میتوانید با استفاده از شماره موبایلتان وارد پنل مشتریان شوید. در این قسمت میتوانید پیشرفت پروژه خود را به صورت لحظه‌ای دنبال نموده و در مورد طرح‌های خود نظر دهید، اگر از طرح خود خوشتان نیامد درخواست ویرایش دهید و  نسخه‌های مختلف طرح‌های خود را با هم مقایسه کنید. همچنین شما می‌توانید تا مرحله ای که به تایید و رضایت از طرح برسید به صورت مستقیم با طراح در ارتباط باشید.

از آنجایی که رضایت مشتری را یکی از مهم‌ترین اصول کارمان قرار دادیم، کل سفارشات طراحی را تا جایی که معقول باشد تغییر میدهیم و طبق سلیقه و درخواست شما طرح را تغییر می‌دهیم. مطمئن باشید در نهایت طرحی را تحویل می‌گیرید که واقعا دوسش دارید و ازش راضی هستید. تغییرات مورد نیاز را می‌توانید از طریق پنل مشتریان و بخش گفتمان پروژه درخواست دهید.

ما یک تیم متخصص هستیم که در یک دفتر دور هم جمع شده‌ایم و با یکدیگر برای رسیدن به اهداف مشترک‌مان تلاش میکنیم. هرکدام از اعضای تیم‌مان روزی برای خودشون مؤسس و مدیر یک مجموعه بزرگ بوده و حالا با کلی تجربه آن مجموعه‌ها را تعطیل کرده و به تیم ما پیوسته تا یک تیم حرفه‌ای  در تمام زمینه‌ها شکل گیرد.

به طور خلاصه، طراحی آنلاین یعنی ترکیب :
• یک شرکت تبلیغاتی با چندین طراح گرافیست که حداقل ۱۲ سال سابقه کار طراحی گرافیکی آنلاین دارند.
• یک تیم برنامه نویسی و طراحی وب سایت قدرتمند و اصولی، خلاق و به روز.
• چند دوست صمیمی و قابل اعتماد قدیمی که این سال‌ها در حوزه‌های تیزر و موشن گرافیک، برندینگ، سه بعدی سازی و معماری، استاد شدند.

هدف این مجموعه روز به روز پیشرفت و حرفه‌ای شدن و ارائه بهترین  خدمات به مشتری‌های عزیز از سراسر ایران است.

در این مجموعه تمام خدمات به صورت کاملاً آنلاین و غیرحضوری انجام می‌شود. خیالتان راحت !! در ۹۰٪ موارد نیازی به جلسه حضوری نیست. تجربه حاصل از ۱۲ سال فعالیت آنلاین با کل کشور و ایرانی‌های خارج از کشور ، در قالب یک تیم حرفه ای در خدمت شماست.

  • شما نمونه کارهای موجود در سایتمان را مشاهده می‌کنید، اگه از سبک کاری ما خوشتان آمد، از طریق سایت می‌توانید ثبت سفارش انجام دهید.
  • در ابتدا وارد صفحه‌ای شده که فرمی برایتان ظاهر می‌شود. به سوالات این فرم با دقت پاسخ دهید.
  • سپس وارد صفحه پرداخت شوید و بعد از پرداخت کامل، سفارش شما در مرحله اجرایی قرار میگیرد.
  • سفارش شما به یک طراح اختصاص پیدا میکند که میتوانید از طریق پنل مشتریان مستقیماً با طراح در ارتباط باشید.
  • بعد از گذشت مدت زمان مقرر، طرح پیشنهادی از طریق پنل مشتریان برایتان ارسال میشود تا بتوانید طرح خود را مشاده نموده و در موردش نظر دهید.
  • در صورت درخواست تغییر، طراح پروژه تغییرات درخواستی شما را اعمال کرده و برایتان ارسال می کند تا رضایت کامل‌تان حاصل شود.
  • فایل نهایی تایید شده توسط شما با خروجی کیفیت بالا مناسب برای چاپ در ابعاد بی نهایت از طریق پنل مشتریان برایتان ارسال میشود

زمانی که از طریق سایت، ثبت سفارش خدماتی را انجام میدهید، به طور خودکار وارد صفحه درگاه پرداخت آنلاین می‌شوید و می‌توانید با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، به سادگی یک خرید اینترنتی، پرداخت سفارش‌تان را انجام دهید. 

اگر پرداخت آنلاین برایتان مقدور نبود:
1. از طریق انتقال کارت به کارت از دستگاه‌های خودپرداز عضو شبکه شتاب.
۳. از طریق واریز وجه نقد به شماره حساب شرکت واقع در بانک ملی.

نکات مهم :
۱. شماره کارت یا شماره حساب را می‌توانید از پشتیبان آنلاین درخواست کنید.
۲. خواهشمندیم از پرداخت مبلغ به غیر از درگاه پرداخت، بدون هماهنگی، قبل از دریافت پیش فاکتور یا فاکتور خودداری کنید.
۳. اگه واریز یا انتقال وجه انجام دادید حتما رسید پرداختی خود را از طریق یکی از راه‌های ارتباطی به اطلاع‌مان برسانید.

پلتفرم اجرایی فرتاک یک برنامه اجرایی برد – برد محسوب می‌شود؛ می‌پرسید چرا؟

برای صاحبان کسب و کار :

در شلوغی و ترافیک و دردسرهایی که این روزها همه با آن سر و کار دارند، پیدا کردن یک طراح خوب که هر وقت خواستید در دسترس باشد خیلی کار سختی است. یا تصور کنید که برای چاپ سربرگ یا کارت ویزیت شرکت‌تان باید بگردید تا یک چاپخانه خوب و با کیفیت پیدا کنید. خب چه چیزی بهتر از این که پشت میزتان بنشینید و فقط با چند کلیک، بهترین طراحان را برای پروژه‌تان به کار بگیرید و بدون هیچ دردسری برای سفارش، پرداخت  یا حمل و نقل، بهترین چاپ و باکیفیت عالی را در منزل تحویل بگیرید.

همین چالش برای پیدا کردن یک طراح سایت حرفه‌ای نیز وجود دارد. پیدا کردن یک طراح و برنامه نویس سایت که هر زمان بخواهید به وی دسترسی داشته باشید، خیلی سخت است. چه چیزی بهتر از یک تیم طراحی وب سایت که کاملا در کارشان حرفه‌ای هستند، جدیدترین متدهای اجرایی روز دنیا را به صورت اصولی پیاده سازی میکنند، همیشه آنلاین و آماده پاسخگویی به شما هستندث؟!

برای طراحان گرافیک / برنامه نویسان آزادکار :
از آنجایی که خدمات طراحی گرافیک و کدنویسی وب سایت را به صورت آنلاین برای کل کشور انجام می‌دهیم، همیشه تعداد مشتریان‌مان رو به افزایش است و کیفیت کارهایمان سبب شده تا هر مشتری خودش چند مشتری دیگر را هم به ما معرفی کند. طراحان و برنامه‌نویسان زیادی در ایران پهناورمان هستند که توانایی‌ها و استعدادهای زیادی در این زمینه دارند و شاید به دلیل نداشتن قدرت مالی یا شرایط خانوادگی قادر به ثبت و تأسیس شرکت حرفه‌ای نباشند. ما این فضا را ایجاد کردیم و از همه عزیزانی که تمایل دارند با مجموعه ما همکاری کنند استقبال می‌کنیم. این همکاری می‌تواند غیرحضوری و از هر شهر و روستایی در ایران به صورت دورکاری و پروژه‌ای انجام شود. حتی ساعت کاری را خود طراح می‌تواند مشخص کند. ما به عنوان مدیر اجرایی، این پروژه‌ها را به طراحان حرفه‌ای که تلاش بالایی دارند و نتیجه مطلوبی ارائه میدهند، می‌سپاریم. پیگیری سفارش و فاکتورها نیز کاملا مکانیزه به دست نیروهای تیم‌مان انجام می‌شود.

برای بازاریابان و فعالان عرصه تجارت :
یکی از رایج‌ترین راه‌های کسب درآمد در دنیا، روش بازاریابی یا همان معرفی کار به کارفرماست. ما بخش عظیمی از درآمدمان را مدیون این عزیزان هستیم و برایشان ارزش زیادی قائل می‌شویم و به صورت دائم، مبلغ ۱۰٪‌ از سود هر پروژه را مستقیماً به حساب معرف یا بازاریاب واریز میکنیم. یعنی اگه پروژه‌ای به ارزش یک میلیون تومان به ما معرفی کنید و هزینه اجرایی خاصی نداشته باشد، مبلغ ۱۰۰ هزار تومان بدون هیچ دردسری به حسابتان واریز می‌شود. اگه فکر می‌کنید ارتباطات خوبی دارید و می‌توانید پروژه‌های زیادی را به ما معرفی کنید.

همین الان دست به کار شو که زندگیت رو متحول کنی …

برای مجموعه‌های همکار :
بر خلاف اکثر مجموعه‌هایی که همکارانشان را دشمن‌های خود می‌دانند، ما اعتقاد داریم همکاران ما می‌توانند بهترین دوستان ما باشند. همیشه از ایده‌های نو استقبال میکنیم و بر این باوریم که با همکاری دوستانه با مجموعه‌های همکار می‌شود به موفقیت‌های بزرگتری دست پیدا کرد. اگه مجموعه همکار ما هستید و در شهری دفتر کار دارید، با ما ارتباط برقرار کنید. شاید این همکاری یکی از بهترین همکاری‌های تمام عمرمان باشد.

راه‌های ارتباطی ما برای پاسخگویی به سوالات شما در اکثر ساعات شبانه روز باز هستند. تلگرام، واتساپ و همچنین سیستم گفتگوی پایین سایت یا در صورت نیاز تماس با شماره 09981186278.
بهترین و سریع‌ترین راه ارتباطی از طریق تلگرام است.
شما می‌توانید با جستجوی صنف خود، نمونه کارهای مشابه ما را ببینید. در صورتی که نمونه کار در زمينه فعالیت خود را نیافتید مي‌توانيد از میان نمونه کارهای موجود در سايت ایده بگیرید و توانايی طراحان ما را نسبت به موضوعات شغلی بسنجید.
تیم ما وب سایت، اپلیکیشن و … را به نحوی طراحی می‌کنند که بتوان در آینده تمام بخش‌های آن را بدون مشکلی ارتقا داد. همچنین شما می‌توانید سایر امکانات اضافی پکیج‌های جزئی را متناسب با نیاز خود، به کسب و کارتان اضافه نمایید.

این صفحه در شبکه های اجتماعی

تماس با ما :

ما بعد از سفارش پکیج‌ها اولین تماس را با شما برقرار خواهیم نمود و برای تنفیذ قرارداد الکترونیکی و مدیر فنی بعد از یک جلسه آنلاین با شما، اطلاعات فنی و خواسته‌های شما را طلب می‌کنیم تا بتوانیم بهترین همکاری را داشته باشیم.

در تمام مراحل کار اگر نیاز به راهنمایی و یا مشاوره داشتید می‌توانید با ما در ارتباط باشید:

preloader