پکیج ارتقاء شغلی خدمات ثبت شرکت

100 در انبار

گزارش تخلف
40,000,000تومان 32,000,000تومان
0فروش موفق
0 فروش 0 دانشجو 20% تخفیف

پکیج ارتقاء شغلی خدمات ثبت شرکت

از سری پکیج‌های صنفی

این پکیج از سری پکیج‌های صنفی و حرفه‌ای در زمینه ارتقاء کسب و کار خدماتی آنلاین است و تمامی خدمات مورد نیاز یک کسب و کار اینترنتی را به صورت کامل و اختصاصی شامل می شود به طوریکه صفر تا 100 کسب و کار خدماتی آنلاین شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد و با استفاده از آن، سهم قابل توجهی از مشتریان را به سمت کسب و کار خدماتی خود سوق خواهید داد. خدمات در این پکیج به صورت کاملاً حرفه‌ای و با آپشن‌های اضافی چیده شده است تا شما کسب و کار خدماتی حرفه‌ای با بالاترین میزان بازدهی داشته باشید.

100 % تضمین شده

دارای شناسنامه اصالت

بیشتر بازدهی

پشتیبانی 24 ساعته

پکیج ارتقاء شغلی خدمات ثبت شرکت ها

بدون شک بخش زیادی از کار و فعالیت های اقتصادی را شرکت های تجاری برعهده دارند . منظور از شرکت این است که افرادی (حداقل 2 نفر) مجموعه ای را در کنار هم تاسیس می کنند و در آن فعالیت های اقتصادی انجام می دهند که در این مجموعه سود و زیان برای تمامی افراد یکسان خواهد بود. امروزه برای تاسیس بیشتر کسب و کارها به یک هویت حقوقی نیاز داریم که با داشتن تجربه و دانش حقوقی این کار امکان پذیر است .

شرکت ها به دو دسته ی شرکت تجاری و مدنی تقسیم می شوند :

1 – شرکت تجاری : شرکتی است که تحت تسلط قوانین تجارتی تشکیل می شود و هدف از آن تقسیم سود و منفعت میان اعضای شرکت می باشد و کلیه ی فعالیت های شرکت به امور تجاری و بازرگانی مربوط میشود .

شرکت های تجاری به انواع زیر تقسیم بندی می شوند:

– شرکت سهامی (خاص و عام ) : شرکتی است که سرمایه ی آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام به مقداری است که سهام به نام آن هاست .

– شرکت با مسئولیت محدود : این شرکت برای افرادی است که قصد ثبت شرکت بازرگانی را دارند .

– شرکت تضامنی : این شرکت به این معنا تشکیل شده است که اگر مبالغ و دارایی شرکت برای پرداخت قروض و تعهدات کافی نباشد ، هریک از اعضا به تنهایی مسئول پرداخت قروض خواهند بود .

– شرکت مختلط غیرسهامی : شرکتی است که تحت نام مخصوص بین یک یا چندنفر شریک ضامن و یک شریک با مسئولیت محدود بدون انتشار سهام تشکیل می شود .

– شرکت مختلط سهامی : بین عده ای شرکای سهامی و یک یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می شود .

– شرکت نسبی : شرکتی است که مسئولیت هریک از شرکا به میزان سرمایه ی آنها در شرکت می باشد.

– شرکت تعاونی تولید و مصرف : این شرکت بر اساس قانون تجارت به دو قسمت شرکت تعاونی تولید و شرکت تعاونی مصرف تشکیل می شود . این شرکت با قید واژه ی تعاونی تشکیل می شود.

2 – شرکت های مدنی : در این شرکت مشارکت و سهیم بودن در مال مشترک منظور است و تابع قانون مدنی می باشد. این شرکت نیازی به ثبت در مرجع ثبت شرکت ها ندارد.

شرکت مدنی به دو دسته تقسیم می شود :

– شرکت قهری : منظور از این شرکت این است که چندنفر مالک یک ملک هستند که به واسطه ی ازدواج یا ارث به دست آورده اند .

– شرکت اختیاری : به معنای عقد قرارداد بین چند نفر می باشد که به این واسطه با هم شریک می شوند .

مزایای ثبت شرکت :

– هنگامی که یک شرکت ثبت می شود، اساسنامه شرکت در مرجع ثبت شرکت ها ثبت می شود . دراین اساسنامه میزان سهم و سرمایه و … ذکر شده است و زمانی که شرکا یا مشتریان به مشکل بخورند طبق اساس نامه میتوانند آن را حل کنند .

– با ثبت یک شرکت نمایندگان آن می توانند در حراج ها ، مزایده و مناقصه ها شرکت کنند و معاملات پرسودی را انجام دهند .

– با ثبت یک شرکت شخصیت حقوقی آن شکل می گیرد و این باعث می شود که اگر شرکت در عرصه های مختلفی فعالیت کرد ، اعتماد مردم جلب شود و مشتریان زیادی به سمت آن بیایند .

– یکی از مهمترین مزایای ثبت شرکت ها این است که اطلاعات اصلی شرکت از جمله نام شرکت ، نشانی ، موضوع فعالیت و … در اختیار مشتریان قرار می گیرد و این باعث می شود مشتری به شما اعتماد کند.

– به وسیله ی ثبت شرکت این امکان برای آن فراهم می شود که با گرفتن کارت بازرگانی وارد تجارت خارجی شده و به امر واردات و صادرات بپردازد .

– ثبت شرکت این امکان را فراهم می کند تا از تسهیلات بانکی و کمک های دولتی برای گسترش کارهای خود استفاده کنند .

– از دیگر مزایای ثبت شرکت ها اخذ و اعطای نمایندگی های داخلی و خارجی می باشد که باعث افزایش دامنه فعالیت های تجاری شرکت می شود .

شرکت ویرافرتاک گروس با ارائه ی پکیج ارتقاء شغلی خدمات ثبت شرکت می تواند شما را در زمینه های  طراحی سایت، طراحی گرافیک، طراحی اپلیکیشن، بهینه سازی و سئو ، نرم افزار حسابداری ، پشتیبانی ، تولید محتوا، ربات های مدیریتی و سوشال مدیا همراهی کرده و باعث پیشرفت شرکت شما در مقایسه با رقبایتان شود

  ما در کنار شما هستیم تا به تمام این نیاز ها یکجا پاسخ بدهیم.

1. پکیج حرفه‌ای طراحی سایت:

چرا طراحی سایت برای خدمات ثبت شرکت شما ضروری است؟

شاید تصور کنید داشتن یک پیج اینستاگرام یا یک کانال تلگرام برای معرفی خدمات ثبت شرکت شما کافی است؛ اما باید گفت این‌ها تنها بخشی از فضای دیجیتال مارکتینگ است.

وب سایت یکی دیگر از بخش‌های مهم و اساسی برند شماست و می‌توان از آن به عنوان فروشگاه آنلاین که معرف هویت و کلاس کاری شماست یاد کرد. به واسطه‌ی وب سایت شما می‌توانید تمامی مراحل خدمات ثبت شرکت خود از قبیل تبلیغ، اطلاع‌رسانی، فروش محصولات و خدمات پس از فروش را ارائه دهید.

امروزه فضای اینترنت به قدری گسترده شده است که پاسخگوی تمام سوالات افراد می‌باشد، بنابراین تعداد قابل توجهی از مشتریان شما از طریق گوگل به وب سایت شما مراجعه خواهند داشت. وب سایت شما کمتر از 5 ثانیه زمان دارد تا توجه آن‌ها را به خود جلب کند، در غیر این صورت از سایت شما خارج خواهند شد و هرگز از سایت شما بازدید نخواهند کرد. این جاست که طراحی سایت اصولی و جذاب اهمیت پیدا می‌کند این موضوع به عوامل مختلفی از قبیل طراحی ظاهر سایت، کیفیت محتوا، طرح‌های گرافیکی شیک، سازگاری با انواع وسیله‌های الکترونیک و… بستگی دارد. بنابراین داشتن یک وب سایت حرفه‌ای برای رشد و رونق خدمات ثبت شرکت شما امری مهم و ضروری است.

در این مرحله ما برای شما سایتی خدماتی طراحی خواهیم نمود که تمامی ویژگی های زیر را شامل می شود تا بتوانید با صرف هزینه‌ی اندک سیر عظیمی از مخاطبان خود را با این ابزار مهم جذب نمایید.

اخذ دامنه _ اخذ سرور _ طراحی قالب اختصاصی _ تنظیمات اولیه _ راه‌اندازی سامانه حرفه‌ای ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی و تماس _ تعریف منو و زیر منوها _ راه‌اندازی سپر امنیتی _ راه‌اندازی سپر اسپم _ سیستم افزایش سرعت و کشینگ _ راه‌اندازی سیستم ارتباط با مدیریت حرفه‌ای

راه‌اندازی سامانه آماری حرفه‌ای _ راه‌اندازی سیستم حرفه‌ای نظردهی کاربران _ راه‌اندازی پنل حرفه‌ای ادمین _ راه‌اندازی سیستم رزرو آنلاین _ راه‌اندازی ابزارهای سئو _ راه‌اندازی سیستم نظرسنجی حرفه‌ای _ راه‌اندازی پنل پیامک حرفه‌ای
صفحه‌ی اختصاصی معرفی تیم همکاران _ صفحه‌ی اختصاصی طرح‌ها ، پروژه‌ها و‌‌ نمونه کارها _ صفحه‌ی اختصاصی درباره‌ی ما _ صفحه‌ی اختصاصی تماس با ما _ طراحی صفحه‌ی اختصاصی بخش وبلاگ _ طراحی صفحه‌ی اختصاصی پرسش‌های متداول _ طراحی صفحه‌ی اختصاصی اصلی _ طراحی صفحه‌ی اختصاصی اخبار _ طراحی صفحه‌ی اختصاصی خدمات _ طراحی حرفه‌ای بخش گالری تصاویر
طراحی فرم حرفه‌ای پذیرش نمایندگان _ طراحی فرم حرفه‌ای استخدام _ طراحی فرم حرفه‌ای تماس _ طراحی پاپ آپ _ طراحی حرفه‌ای عضویت در خبرنامه _ طراحی حرفه‌ای بخش دسته‌بندی خدمات _ طراحی حرفه‌ای بخش جست‌وجوی پیشرفته و فیلتر _ طراحی حرفه‌ای بخش مقایسه‌ی خدمات _ طراحی حرفه‌ای بخش افزودن خدمات به علاقه‌مندی‌ها _ طراحی حرفه‌ای بخش اسلایدر _ طراحی حرفه‌ای بخش ثبت سفارش آنلاین
ورود محتوای صفحات اصلی سایت به تعداد ۲۰ صفحه _ طراحی صفحات اختصاصی به تعداد ۱۰ صفحه _ ورود انواع صفحات مقاله، اخبار و نمونه‌کار جمعاً به تعداد ۴۰ عدد (حداکثر ۱۰۰۰ کلمه)
دریافت سریع نماد اعتماد الکترونیکی _ دریافت سریع درگاه پرداخت _ بک‌آپ گیری منظم به صورت هفتگی _ بروز رسانی پلاگین‌ها و قالب به صورت هفتگی _ بهینه‌سازی حرفه‌ای صفحات _ طراحی رسپانسیو و سازگار با انواع صفحات نمایشگر

2. پکیج حرفه ای طراحی گرافیک:

طراحی گرافیک یکی دیگر از ستون اصلی یک خدمات ثبت شرکت است و نقش مهمی در فضای رقابتی تجارت حال دارد. به قطعیت می‌توان گفت تمامی سازمان‌ها، شرکت‌ها، مؤسسات، آموزشگاه‌های آنلاین، فروشگاه‌های اینترنتی و حتی کسب و کارهای کوچک، خود را نیازمند یک هویت بصری می‌دانند. در ابتدا شما برای ایجاد برندسازی خدمات ثبت شرکت خود به یک لوگوی ساده و به یاد ماندنی احتیاج دارید که در یک آن، اطلاعات جامع از شما را به مخاطب نمایش دهد. توجه داشته باشید اگر شما بهترین محصولات و خاص‌ترین خدمات را داشته باشید اما در ارائه آن‌ها به مخاطبین ناتوان باشید، در کسب و کار خود با شکست رو به رو خواهید شد! زیرا در معرفی محصول خود و تأثیرگذاری روی مخاطبین ضعیف عمل کرده‌اید! طراحی گرافیک جزء جدایی‌ناپذیر هر کسب و کار است و نقش مهمی در معرفی محصولات دارد. اگر این طراحی به صورت حرفه‌ای و خلاقانه انجام شود، سبب جلب اعتماد مخاطبین می‌گردد و منجر به تثبیت نام برند شما در ذهن آن‌ها خواهد شد. طرح‌های گرافیکی حرفه‌ای نشانگر این است که یک فروشگاه چقدر برای برند و حرفه‌ی خود ارزش قائل است و منحصر به فرد شدن تمامی برند شما از قبیل سایت، صفحات سوشال مدیا، اپ‌های موبایل و … می‌تواند روی مخاطبین شما تأثیر به سزایی بگذارد و آن‌ها را تبدیل به مشتریان واقعی سازد و منجر به افزایش فروش شما گردد.

به طور خلاصه باید گفت طراحی گرافیک، عنصری لازم و ضروری در تجارت هم به صورت آنلاین و هم به صورت فیزیک است. در این پکیج به تمامی نیاز های گرافیکی شما پاسخ داده خواهد شد. این نیاز ها به صورت جزء به جزء در لیست زیر قرار دارد:

طراحی لوگو _ طراحی کارت ویزیت _ طراحی فاکتور فروش _ طراحی سربرگ _ طراحی کاتالوگ _ طراحی پاکت نامه _ طراحی کاغذ یادداشت _ طراحی استند طراحی بروشور _ طراحی بنر _ طراحی تراکت
طراحی بنر ۱۰ عدد _ طراحی فاو آیکون _ طراحی عکس به تعداد ۱۵۰ عدد _ طراحی آیکون‌های استفاده شده در سایت ۵۰ عدد
طراحی ۹۰ پست در ماه _ طراحی ۱۸۰ استوری در ماه _ طراحی ۶ کاور هایلایت _ طراحی لوگو اختصاصی شبکه‌ها‌ی اجتماعی

3. پکیج حرفه ای طراحی اپلیکیشن:

شاید برای شما سوال باشد که آیا داشتن اپلیکیشن برای خدمات ثبت شرکت من لازم است؟!

ممکن است تصور کنید داشتن یک وب سایت یا صفحه‌ای در سوشال مدیا برای خدمات ثبت شرکت شما کافی باشد، ولی چنین تفکری اشتباه است. اپلیکیشن خدماتی یکی از نیازهای اساسی خدمات آنلاین است که مشتریان نیاز دارند به صورت آنلاین و لحظه‌ای خدمات جدید و آپدیت‌ها را چک کند.

گوشی موبایل، وسیله‌ای است که همواره در دسترس افراد است و به طور کلی می‌توان گفت کاربران 86% زمان‌شان را در اپلیکیشن موبایل و تنها 14% از زمان خود را در وب سایت سپری می‌کنند. مشتریان همواره به دنبال راحتی، دسترس‌پذیری، سادگی و سرعت هستند. داشتن یک اپلیکیشن، سبب تمایزتان از سایر رقبا شده و از شما به عنوان  خدمات ثبت شرکت حرفه‌ای که خدمات متمایز ارائه می‌دهد، یاد می‌شود. از این رو اگر شما اپلیکیشن مخصوص خدمات خود را داشته باشید، به ابزاری مؤثر برای بازاریابی تبدیل شده و هنگامی که مخاطب اپلیکیشن شما را روی گوشی خود نصب نماید، بیشترین ارتباط ممکن بین خدمات ثبت شرکت و مشتری رقم خواهد خورد که نتیجه‌ی آن افزایش فروش و معرفی شدن در دنیای دیجیتال است. 

به واسطه‌ی اپلیکیشن، شما می‌توانید برای مخاطبین خود، نوتیفیکیشن ارسال نمایید و آن‌ها را با اطلاع‌رسانی‌هایی چون محصولات جدید، تخفیف، جایزه و … مطلع سازید. همچنین با فراهم سازی قابلیت خرید و پرداخت در اپلیکیشن، ابزار راحتی را به مشتریان واگذار نموده و افزایش نرخ فروش را نیز برای خدمات ثبت شرکت شما فراهم می‌سازد. حضور اپلیکیشن شما روی گوشی کاربران، سبب مشاهده متعدد آیکون اپلیکیشن خدماتی تان می‌شود که نتیجه‌ی آن ایجاد یک تصویر ذهنی پر رنگ از حضور فعال شما در خاطر مخاطب است؛ به‌طوری‌که هر زمان به یکی از خدمات مشابه نیازمند شود، قطعاً اولین انتخاب وی، شما خواهید بود.

دارای پنل اختصاصی مدیریت در پنل سایت _ دارای قابلیت طراحی و اختصاصی کردن صفحه‌ی اول توسط مدیر _ دارای اسلایدرهای اختصاصی متعدد عکس _ دارای اسلایدر نمایش تصاویر _ طراحی صفحه‌ی مراحل پرداخت _ طراحی صفحات اختصاصی _ طراحی صفحه‌ی تماس با ما _ طراحی صفحه‌ی درباره‌ی ما _ طراحی صفحه‌ی شرکت خدماتی_ طراحی صفحه‌ی وبلاگ

4. پکیج حرفه ای سوشال مدیا:

این بخش جزء مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های هر کسب و کاری است. به این خاطر که کسب و کار شما به صورت خیلی سریع به مخاطب‌های هدفتان معرفی خواهد شد. سوشال مدیا دنیای زنده مجازی می‌باشد. از این موارد می‌توان به اینستاگرام، تلگرام و دیگر شبکه‌ها اشاره کرد.

تیم فرتاک با تجربه مدیریت صدها پیج اینستاگرام، بهترین استراتژی را برای پیج اینستاگرام خدمات ثبت شرکت شما اجرایی خواهد کرد تا ضمن داشتن پیجی حرفه‌ای، بیشترین بازدهی را داشته باشید و سهم بالایی از مخاطبین سوشال مدیا را به مجموعه داوطلبان کسب و کار خدماتی خود بیافزایید.

نصب برنامه _ اختصاص مناسب‌ترین id _ تشریح کامل و جذاب کسب و کار خدماتی در Bio _ اعمال اصول امنیتی پیج _ جست‎‌وجو و انتخاب کاربردی‌ترین هایلایت‌ها _ بارگذاری تصویر لوگو

(بارگذاری پست تصویری/ بارگذاری پست ویدئویی/ بارگذاری IGTV / بارگذاری کپشن) جمعاً روزانه 3 پست _ بارگذاری استوری روزانه 6 عدد _ استفاده از ابزارهای استوری برای افزایش تأثیرگذاری (نظرسنجی، سوال، کوئیز، گیف و …) _ استفاده از ابزارهای پست برای افزایش بازدید (Alt، لوکیشن، تگ و …) _ بارگذاری هشتگ _ لایک کامنت‌ها _ پاسخگویی کامنت‌ها _ پاسخگویی دایرکت‌ها _ فالو و آنفالو هدفمند

آنالیز پیج‌های رقبا و ایجاد وجه تمایز در پست‌های پیج شما _ آنالیز اطلاعات آماری پیج شما و راهبرد هدفمند (شناسایی رنج سنی مشتریان_ شناسایی جنسیت اکثر مشتریان_ شناسایی راه‌های ورود مشتریان به پیج _ شناسایی پست‌های پربازده و فوکوس روی آن‌ها _ شناسایی استوری‌های پربازده و فوکوس روی آن‌ها _ شناسایی علاقه و سلیقه مشتریان _ شناسایی نیاز مشتریان _ شناسایی هشتگ‌های پربازده در زمینه‌ی فعالیت شما) _ شناسایی ساعات طلایی در پیج شما _ آنالیز کامنت‌ها و شناسایی مشتریان هدف
طراحی چالش جهت ارتقای پیج _ طراحی نظرسنجی جهت افزایش جذابیت و ارتقای پیج _ زمان‌بندی فعالیت پیج با توجه به ساعات طلایی شناسایی شده _ ارائه بیزینس پلن برای بهبود روند مدیریت پیج _ ارائه گزارش ماهانه از عملکرد پیچ _ ارسال پیام به دایرکت مشتریان جهت بازاریابی _ ارسال کامنت در سایر پیج‌ها، جهت بازاریابی _ طراحی مسابقه جهت ارتقای پیج _ تبلیغ در پیج‌های پر بازده با هزینه‌ی کارفرما _ جذب فالوئر هدفمند _ تعامل با مشتریان هدف و مجاب کردن آن‌ها _ افزایش بازدید پیج در جستجوها

5. پکیج حرفه‌ای بهینه سازی و سئو:

قطعاً برای هر سایتی به دست آوردن رتبه‌ی ۱ گوگل و افزایش بازدید یک امر اجتناب ناپذیر است و میتوان گفت که مهم‌ترین قسمت کار دیجیتال مارکتینگ است.

ما با پکیجی اقتصادی اما کارا در این زمینه در کنار شما هستیم تا بهینه‌سازی و سئو خدمات ثبت شرکت شما به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد.

تعیین کلمه‌کلیدی کانونی و مشتق _ تنظیم و کانفیگ افزونه سئو _ ویرایش مقالات در راستای سئو کلمات کلیدی _ ویرایش خدمات در راستای سئو کلمات کلیدی _ بهینه‌سازی تصاویر محتوا _ شبکه لینک‌های داخلی _ بهینه‌سازی موتورهای جستجوگر برای سایت _ پیاده‌سازی استراتژی بروز رسانی و پویاسازی سایت در راستای سئو _ رعایت اصول استاندارد محتوا در راستای سئو

این بخش به گونه‌ای است که در کلمات‌کلیدی مشتقِ کلمه‌ی کلیدی کانونی به تعداد ۵ سیلاب در هر عبارت و در مدت زمان تقریبی ۴ الی ۵ ماه انجام پذیر خواهد بود. قابل ذکر است این زمان تقریبی بوده و بسته به سختی کلمه‌ی کلیدی و رقبا، افزایش پیدا می‌کند.

این بخش به گونه‌ای است که در کلمات‌کلیدی مشتقِ کلمه‌ی کلیدی کانونی به تعداد ۴ سیلاب در هر عبارت و در مدت زمان تقریبی ۵ الی ۶ ماه انجام پذیر خواهد بود. قابل ذکر است این زمان تقریبی بوده و بسته به سختی کلمه‌ی کلیدی و رقبا، افزایش پیدا می‌کند.

این بخش به گونه‌ای است که در کلمات‌کلیدی مشتقِ کلمه‌ی کلیدی کانونی به تعداد ۳ سیلاب در هر عبارت و در مدت زمان تقریبی ۶ الی ۷ ماه انجام پذیر خواهد بود. قابل ذکر است این زمان تقریبی بوده و بسته به سختی کلمه‌ی کلیدی و رقبا، افزایش پیدا می‌کند.
این بخش به گونه‌ای است که در کلمات‌کلیدی مشتقِ کلمه‌ی کلیدی کانونی به تعداد ۲ سیلاب در هر عبارت و در مدت زمان تقریبی ۷ الی ۸ ماه انجام پذیر خواهد بود. قابل ذکر است این زمان تقریبی بوده و بسته به سختی کلمه‌ی کلیدی و رقبا، افزایش پیدا می‌کند.
این بخش به گونه‌ای است که در کلمه کلیدی کانونی در مدت زمان بیش از یکسال با توجه به سختی کلمه‌ی کلیدی کانونی و رقبا، انجام پذیر خواهد بود.

6. پکیج حرفه‌ای تولید محتوا:

حتما این جمله را بارها شنیده اید که: 

محتوا پادشاه است !!!

ولی آیا تولید محتوا برای سایت خدمات ثبت شرکت و تمامی اجزای این پکیج، نیازمند علم و تخصص است؟

جواب این سوال را در پکیج زیر می توانید بیابید:

تولید محتوا‌ی متنی مقاله، اخبار و نمونه‌کار به تعداد ۴۰ مورد (حداکثر ۱۰۰۰ کلمه) _ تهیه ۲ تیزر یک دقیقه‌ای از خدمات نمونه _ طراحی بنر ۱۰ عدد _ طراحی اسلایدر به تعداد ۸ اسلاید _ لوگو موشن یک عدد _ سناریو و محتواسازی برای صفحات اصلی ۱۰ صفحه
کپشن نویسی شبکه‌های اجتماعی ۹۰ عدد در ماه _ انتخاب هشتگ ۲۷۰ عدد در ماه _ ساخت تیزر یک دقیقه‌ای از نمونه خدمات ۳ عدد _ ویرایش عکس آماده ۵۰ عدد _ ویرایش ویدئوهای آماده‌ی یک دقیقه‌ای ۲۰ عدد _ طراحی کاور ویدئو ۲۰ عدد _ طراحی محتوای کاورهای هایلایت ۶ عدد _ طراحی گرافیکی از خدمات و عکس‌های آماده‌ی استوری ۱۸۰ عدد در ماه

7. نرم افزار جامع مدیریتی:

اطلاعات شما چقدر برای‌تان مهم است؟

ما می‌گوییم الان یا سال دیگر ؟!؟؟

این به چه معناست؟ ممکن است شما در ابتدای شروع کسب و کارتان، اطلاعات مالی و دفتری زیادی نداشته باشید ولی آیا تا سال دیگر هم همین مقدار باقی می ماند؟

قطعا خیر. اطلاعات مالی، اطلاعات دبیرخانه‌ای، فاکتورها، مالیات، لیست خدمات و خلاصه تمامی اطلاعاتی که در خدمات ثبت شرکت شما به دست می‌آید اگر در یک بانک اطلاعاتی و یک نرم افزار معتبر و جامع ذخیره نشود قطعاً با مشکلات زیادی رو به رو خواهید شد.

ما با معرفی نرم افزار حسابداری دودوتا بر پایه اندروید تمامی این اطلاعات را برای شما مدیریت خواهیم کرد. محیط به روز، ساده و بسیار سریع این نسخه، تجربه مدیریتی حرفه ای و کاملا متفاوت را به کاربران خود می دهد.

ورژن عادی این نرم افزار، نسخه‌ای پایه و مناسب کسب و کارهای خدماتی کوچک و کم تردد است که با قابلیت‌های اساسی همچون خرید و فروش خدمات، صندوق، ظرفیت کلاس‌ها، مدیریت نقد و بانک، ثبت درآمد و هزینه، ثبت بارکد و… به گونه ای طراحی شده تا پاسخگوی تمام نیازهای یک خدمات ثبت شرکت باشد.

قابلیت‌های نسخه عادی نرم‌افزار حسابداری دودوتا:

ثبت خدمات _ امکان ثبت خدمات با استفاده از بارکدخوان _ ثبت اموال _ ثبت درآمد و هزینه‌ها _ ثبت مشخصه‌های خدمات _ ثبت اطلاعات حساب مانند شماره حساب، شماره کارت و … و اتصال به کارتخوان
مدیریت خرید و فروش خدمات _ ارائه فاکتور خرید و فروش _ مدیریت ظرفیت انبار _ مدیریت صندوق _ مدیریت نقد و بانک _ مدیریت چک _ امکان تنظیم یادآور و ارسال sms در بخش مدیریت چک _ مدیریت کاربران و تعیین سطح دسترسی
قابلیت اتصال به کارتخوان‌های اندرویدی _ پنل پیامکی _ آلبوم دیجیتال _ امکان شخصی‌سازی فاکتور و گزارشات از قبیل افزودن لوگو، امضا و …) _ پرداخت مالیات در تاریخ مشخص _ ارسال فاکتور به چاپگر در ثبت سریع _ اعمال تورم (افزایش قیمت) بر روی تمامی یا گروهی از خدمات _ تعیین درصد فروش هر ویزیتور و کارمند در حساب شناور و امکان گزارش‌گیری از آن _ دارای پرتال آموزش نرم‌افزار بدون نیاز به دانش حسابداری _ دارای CRM دانش‌پژوهان _ دارای پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی آنلاین و سریع

8. پکیج حرفه‌ای ربات‌های مدیریتی:

مطمئناً وقتی اسم ربات را می شنویم یاد یک ربات مخرب :(( و موذی می‌افتیم که حساب‌های سوشال مدیای ما را محدود کرده و یا با کارایی بسیار پایینی که دارد سبب می‌شود از خیر ربات و استفاده از آن بگذریم !!

اما همیشه این نتیجه حاصل نمی گردد. همکاران ما با تلاش‌های فراوان و طی چندین سال تجربه و کار، ربات‌های انسان نما را خلق و در اختیار شما قرار داده اند. 

اما این ربات‌ها چگونه کار میکند ؟!!؟

خیلی ساده است؛ وقتی رباتی وجود داشته باشد که موس و کیبورد سیستم ما را در اختیار داشته باشد و طبق یک برنامه ریزی دقیق و اصولی کار کند تشخیص ربات و انسان تقریبا ناممکن است. این تنها دلیلی است که ربات‌های ما را نسبت به تمامی ربات‌های موجود متمایز می‌کند. در ضمن تمامی اطلاعات ورود حساب‌های کاربری، نزد خودتان باقی می‌ماند و ربات بدون این اطلاعات می‌تواند لیست وظایف خود را اجرا سازد. بنابراین امنیت حساب کاربری شما در دست خودتان است و از جانب ربات مورد سوء استفاده قرار نمی‌گیرد.

عملکرد این ربات‌ها به گونه‌ای است که چندین متخصص و کارمند بدون خستگی برای شما به صورت شبانه روزی کار می‌کنند. 

آیا باز هم دیگاه‌تان نسبت به ربات‌ها، همان نظر قبلی است؟!!؟

ربات ارسال پیام گروهی به شماره‌ها _ ربات فوروارد پیام به همراه عکس، ویدئو و … _ ربات استخراج شماره تلفن اعضای گروه‌ها _ ربات ارسال پیام متوالی در گروه‌ها
ربات ارسال پیام به شماره‌ها _ ربات ارسال پیام به idها _ ربات استخراج اطلاعات اعضای گروه‌ها _ ربات اد کردن اعضا (id) به گروه شما _ ربات ارسال پیام متوالی در داخل گروه‌ها
ربات مخصوص گروه‌های حمایتی _ ربات فالو کننده‌ فالوئرها و لایک‌کنندگان پیج هدف _ ربات معماری اکسپلور _ ربات لایک کامنت _ ربات آنفالو و آنریکوئست خودکار _ ربات چک استوری انبوه _ ربات تشخیص و حذف فالوئرهای فیک _ ربات دانلود از اینستاگرام (عکس، فیلم، پروفایل و ….) _ ربات سوئیچ اکانت _ قابلیت استفاده در تعداد نامحدود پیج
ربات کلیک بر روی سایت شما در نتایج جستجو در گوگل (در کلمات کلیدی مختلف) _ ربات پیدا کردن جایگاه سایت شما در کلمات کلیدی مختلف (در گوگل) _ ربات کلبک بر روی بک لینک شما در ریپورتاژ (برای ایندکس سریع بک لینک‌های شما) _ ربات بازدید مستقیم از سایت شما با ipهای مختلف برای بهبود رتبه الکسا

9. پکیج حرفه‌ای پشتیبانی:

قطعا بروز بودن و تازه بودن تمامی خدمات ثبت شرکت شما می‌تواند مخاطب‌های شما را بیشتر کند و خدمات را بیشتر از قبل به نمایش بگذارد.

ما در در طول ۲ ماه این پکیج را برای شما آپدیت نگه میداریم تا پیشرفت و بروز بودن را در کنار هم بچشید.

تولید محتوا‌ی متنی مقاله، اخبار و نمونه‌کار به تعداد ۴۰ مورد (حداکثر ۱۰۰۰ کلمه) _ تهیه ۲ تیزر یک دقیقه‌ای از خدمات نمونه _ طراحی بنر ۱۰ عدد _ طراحی اسلایدر به تعداد ۸ اسلاید _ لوگو موشن یک عدد _ سناریو و محتواسازی برای صفحات اصلی ۱۰ صفحه

کپشن نویسی شبکه‌های اجتماعی ۹۰ عدد در ماه _ انتخاب هشتگ ۲۷۰ عدد در ماه _ ساخت تیزر یک دقیقه‌ای از نمونه خدمات ۳ عدد _ ویرایش عکس آماده ۵۰ عدد _ ویرایش ویدئوهای آماده‌ی یک دقیقه‌ای ۲۰ عدد _ طراحی کاور ویدئو ۲۰ عدد _ طراحی محتوای کاورهای هایلایت ۶ عدد _ طراحی گرافیکی از خدمات و عکس‌های آماده‌ی استوری ۱۸۰ عدد در ماه

در مجموع این پکیج 40 میلیون تومان می باشد .

که با 20 درصد تخفیف 

32 میلیون تومان محاسبه می گردد.

سوالات متداول

شما برای تهیه‌ی هر کدام از پکیج‌های جزئی که در این پکیج جامع قرار دارد هزینه های بالایی به صورت جداگانه باید بپردازید. اما در اینجا شما با یک تخفیف شگفت انگیز می‌توانید تمامی این پکیج‌ها را تهیه نمایید.

همانطور که در قبل اشاره شد ما صفر تا صد کسب و کار شما را در قالب یک پکیج جامع طراحی و مدیریت خواهیم کرد تا شما دیگر نیازی به اینکه ذهن‌تان را درگیر دنیای مجازی کنید نداشته باشید و بر کسب و کار آفلاین خود تمرکز نمایید.

 پیشنهاد می‌کنم نمونه کارهای طراحی ما را ببینید و خودتان را در جایگان آن مشتریان تصور کنید که آن‌ها چه نیازی داشتند و از طرحشان چه خروجی هایی دریافت کردند. تیم ما سال‌هاست که در این زمینه فعالیت داشته و با  مشاغل و سلیقه‌های زیادی کار انجام داده‌ایم و توانستیم رضایت آن‌ها را جلب نماییم. کافیه است به ما اعتماد کنید و حوصله به خرج دهید. با این حال نگران نباشید. اگر حس کردید طرح مورد پسندتان نیست، تا جایی که مورد پسندتان قرار گیرد، آن را تغییر خواهیم داد. هر سفارش طراحی در این مجموعه با همفکری یک تیم طراحی حرفه‌ای که بیش از ۱۰ سال سابقه کار موفق در بازار دارند انجام میشود. خیالتان راحت باشد که بازار هدف شما و مشتریانتان را به خوبی میشناسیم. فرمی که هنگام ثبت سفارش تکمیل می‌کنید و همفکری‌هایی که در ابتدای سفارش از خودتان گرفته می‌شود، شما را به طرح دلخواهتان نزدیکتر می‌کند.

از طریق سایت و با مراجعه به صفحه خدمات مورد نظرتان و بعد از کسب اطلاعات کافی، دکمه ثبت سفارش را بزنید. 

بعد از تکمیل فرم، پرداخت و نهایی شدن سفارشتان ، میتوانید با استفاده از شماره موبایلتان وارد پنل مشتریان شوید. در این قسمت میتوانید پیشرفت پروژه خود را به صورت لحظه‌ای دنبال نموده و در مورد طرح‌های خود نظر دهید، اگر از طرح خود خوشتان نیامد درخواست ویرایش دهید و  نسخه‌های مختلف طرح‌های خود را با هم مقایسه کنید. همچنین شما می‌توانید تا مرحله ای که به تایید و رضایت از طرح برسید به صورت مستقیم با طراح در ارتباط باشید.

از آنجایی که رضایت مشتری را یکی از مهم‌ترین اصول کارمان قرار دادیم، کل سفارشات طراحی را تا جایی که معقول باشد تغییر میدهیم و طبق سلیقه و درخواست شما طرح را تغییر می‌دهیم. مطمئن باشید در نهایت طرحی را تحویل می‌گیرید که واقعا دوسش دارید و ازش راضی هستید. تغییرات مورد نیاز را می‌توانید از طریق پنل مشتریان و بخش گفتمان پروژه درخواست دهید.

ما یک تیم متخصص هستیم که در یک دفتر دور هم جمع شده‌ایم و با یکدیگر برای رسیدن به اهداف مشترک‌مان تلاش میکنیم. هرکدام از اعضای تیم‌مان روزی برای خودشون مؤسس و مدیر یک مجموعه بزرگ بوده و حالا با کلی تجربه آن مجموعه‌ها را تعطیل کرده و به تیم ما پیوسته تا یک تیم حرفه‌ای  در تمام زمینه‌ها شکل گیرد.

به طور خلاصه، طراحی آنلاین یعنی ترکیب :
• یک شرکت تبلیغاتی با چندین طراح گرافیست که حداقل ۱۲ سال سابقه کار طراحی گرافیکی آنلاین دارند.
• یک تیم برنامه نویسی و طراحی وب سایت قدرتمند و اصولی، خلاق و به روز.
• چند دوست صمیمی و قابل اعتماد قدیمی که این سال‌ها در حوزه‌های تیزر و موشن گرافیک، برندینگ، سه بعدی سازی و معماری، استاد شدند.

هدف این مجموعه روز به روز پیشرفت و حرفه‌ای شدن و ارائه بهترین  خدمات به مشتری‌های عزیز از سراسر ایران است.

در این مجموعه تمام خدمات به صورت کاملاً آنلاین و غیرحضوری انجام می‌شود. خیالتان راحت !! در ۹۰٪ موارد نیازی به جلسه حضوری نیست. تجربه حاصل از ۱۲ سال فعالیت آنلاین با کل کشور و ایرانی‌های خارج از کشور ، در قالب یک تیم حرفه ای در خدمت شماست.

  • شما نمونه کارهای موجود در سایتمان را مشاهده می‌کنید، اگه از سبک کاری ما خوشتان آمد، از طریق سایت می‌توانید ثبت سفارش انجام دهید.
  • در ابتدا وارد صفحه‌ای شده که فرمی برایتان ظاهر می‌شود. به سوالات این فرم با دقت پاسخ دهید.
  • سپس وارد صفحه پرداخت شوید و بعد از پرداخت کامل، سفارش شما در مرحله اجرایی قرار میگیرد.
  • سفارش شما به یک طراح اختصاص پیدا میکند که میتوانید از طریق پنل مشتریان مستقیماً با طراح در ارتباط باشید.
  • بعد از گذشت مدت زمان مقرر، طرح پیشنهادی از طریق پنل مشتریان برایتان ارسال میشود تا بتوانید طرح خود را مشاده نموده و در موردش نظر دهید.
  • در صورت درخواست تغییر، طراح پروژه تغییرات درخواستی شما را اعمال کرده و برایتان ارسال می کند تا رضایت کامل‌تان حاصل شود.
  • فایل نهایی تایید شده توسط شما با خروجی کیفیت بالا مناسب برای چاپ در ابعاد بی نهایت از طریق پنل مشتریان برایتان ارسال میشود

زمانی که از طریق سایت، ثبت سفارش خدماتی را انجام میدهید، به طور خودکار وارد صفحه درگاه پرداخت آنلاین می‌شوید و می‌توانید با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، به سادگی یک خرید اینترنتی، پرداخت سفارش‌تان را انجام دهید. 

اگر پرداخت آنلاین برایتان مقدور نبود:
1. از طریق انتقال کارت به کارت از دستگاه‌های خودپرداز عضو شبکه شتاب.
۳. از طریق واریز وجه نقد به شماره حساب شرکت واقع در بانک ملی.

نکات مهم :
۱. شماره کارت یا شماره حساب را می‌توانید از پشتیبان آنلاین درخواست کنید.
۲. خواهشمندیم از پرداخت مبلغ به غیر از درگاه پرداخت، بدون هماهنگی، قبل از دریافت پیش فاکتور یا فاکتور خودداری کنید.
۳. اگه واریز یا انتقال وجه انجام دادید حتما رسید پرداختی خود را از طریق یکی از راه‌های ارتباطی به اطلاع‌مان برسانید.

پلتفرم اجرایی فرتاک یک برنامه اجرایی برد – برد محسوب می‌شود؛ می‌پرسید چرا؟

برای صاحبان کسب و کار :

در شلوغی و ترافیک و دردسرهایی که این روزها همه با آن سر و کار دارند، پیدا کردن یک طراح خوب که هر وقت خواستید در دسترس باشد خیلی کار سختی است. یا تصور کنید که برای چاپ سربرگ یا کارت ویزیت شرکت‌تان باید بگردید تا یک چاپخانه خوب و با کیفیت پیدا کنید. خب چه چیزی بهتر از این که پشت میزتان بنشینید و فقط با چند کلیک، بهترین طراحان را برای پروژه‌تان به کار بگیرید و بدون هیچ دردسری برای سفارش، پرداخت  یا حمل و نقل، بهترین چاپ و باکیفیت عالی را در منزل تحویل بگیرید.

همین چالش برای پیدا کردن یک طراح سایت حرفه‌ای نیز وجود دارد. پیدا کردن یک طراح و برنامه نویس سایت که هر زمان بخواهید به وی دسترسی داشته باشید، خیلی سخت است. چه چیزی بهتر از یک تیم طراحی وب سایت که کاملا در کارشان حرفه‌ای هستند، جدیدترین متدهای اجرایی روز دنیا را به صورت اصولی پیاده سازی میکنند، همیشه آنلاین و آماده پاسخگویی به شما هستندث؟!

برای طراحان گرافیک / برنامه نویسان آزادکار :
از آنجایی که خدمات طراحی گرافیک و کدنویسی وب سایت را به صورت آنلاین برای کل کشور انجام می‌دهیم، همیشه تعداد مشتریان‌مان رو به افزایش است و کیفیت کارهایمان سبب شده تا هر مشتری خودش چند مشتری دیگر را هم به ما معرفی کند. طراحان و برنامه‌نویسان زیادی در ایران پهناورمان هستند که توانایی‌ها و استعدادهای زیادی در این زمینه دارند و شاید به دلیل نداشتن قدرت مالی یا شرایط خانوادگی قادر به ثبت و تأسیس شرکت حرفه‌ای نباشند. ما این فضا را ایجاد کردیم و از همه عزیزانی که تمایل دارند با مجموعه ما همکاری کنند استقبال می‌کنیم. این همکاری می‌تواند غیرحضوری و از هر شهر و روستایی در ایران به صورت دورکاری و پروژه‌ای انجام شود. حتی ساعت کاری را خود طراح می‌تواند مشخص کند. ما به عنوان مدیر اجرایی، این پروژه‌ها را به طراحان حرفه‌ای که تلاش بالایی دارند و نتیجه مطلوبی ارائه میدهند، می‌سپاریم. پیگیری سفارش و فاکتورها نیز کاملا مکانیزه به دست نیروهای تیم‌مان انجام می‌شود.

برای بازاریابان و فعالان عرصه تجارت :
یکی از رایج‌ترین راه‌های کسب درآمد در دنیا، روش بازاریابی یا همان معرفی کار به کارفرماست. ما بخش عظیمی از درآمدمان را مدیون این عزیزان هستیم و برایشان ارزش زیادی قائل می‌شویم و به صورت دائم، مبلغ ۱۰٪‌ از سود هر پروژه را مستقیماً به حساب معرف یا بازاریاب واریز میکنیم. یعنی اگه پروژه‌ای به ارزش یک میلیون تومان به ما معرفی کنید و هزینه اجرایی خاصی نداشته باشد، مبلغ ۱۰۰ هزار تومان بدون هیچ دردسری به حسابتان واریز می‌شود. اگه فکر می‌کنید ارتباطات خوبی دارید و می‌توانید پروژه‌های زیادی را به ما معرفی کنید.

همین الان دست به کار شو که زندگیت رو متحول کنی …

برای مجموعه‌های همکار :
بر خلاف اکثر مجموعه‌هایی که همکارانشان را دشمن‌های خود می‌دانند، ما اعتقاد داریم همکاران ما می‌توانند بهترین دوستان ما باشند. همیشه از ایده‌های نو استقبال میکنیم و بر این باوریم که با همکاری دوستانه با مجموعه‌های همکار می‌شود به موفقیت‌های بزرگتری دست پیدا کرد. اگه مجموعه همکار ما هستید و در شهری دفتر کار دارید، با ما ارتباط برقرار کنید. شاید این همکاری یکی از بهترین همکاری‌های تمام عمرمان باشد.

راه‌های ارتباطی ما برای پاسخگویی به سوالات شما در اکثر ساعات شبانه روز باز هستند. تلگرام، واتساپ و همچنین سیستم گفتگوی پایین سایت یا در صورت نیاز تماس با شماره 09981186278.
بهترین و سریع‌ترین راه ارتباطی از طریق تلگرام است.
شما می‌توانید با جستجوی صنف خود، نمونه کارهای مشابه ما را ببینید. در صورتی که نمونه کار در زمينه فعالیت خود را نیافتید مي‌توانيد از میان نمونه کارهای موجود در سايت ایده بگیرید و توانايی طراحان ما را نسبت به موضوعات شغلی بسنجید.
تیم ما وب سایت، اپلیکیشن و … را به نحوی طراحی می‌کنند که بتوان در آینده تمام بخش‌های آن را بدون مشکلی ارتقا داد. همچنین شما می‌توانید سایر امکانات اضافی پکیج‌های جزئی را متناسب با نیاز خود، به کسب و کارتان اضافه نمایید.

این صفحه در شبکه های اجتماعی

تماس با ما :

ما بعد از سفارش پکیج‌ها اولین تماس را با شما برقرار خواهیم نمود و برای تنفیذ قرارداد الکترونیکی و مدیر فنی بعد از یک جلسه آنلاین با شما، اطلاعات فنی و خواسته‌های شما را طلب می‌کنیم تا بتوانیم بهترین همکاری را داشته باشیم.

در تمام مراحل کار اگر نیاز به راهنمایی و یا مشاوره داشتید می‌توانید با ما در ارتباط باشید:

preloader